Praktische Cendris training voor intercedenten gericht op High Performance binnen contact centers

Vorige week sloten KCA en Randstad een trainingsronde af voor intercedenten en managers bij Randstad Callflex gericht op high performence binnen contact centers. ProfessionalServices van Cendris verzorgde deze praktische training. De training werd erg gewaardeerd door de intercendenten. “Dit kan ik goed doorvertalen naar mijn werving – en selectie werk”, aldus één van de deelnemers.
Van toegevoegde waarde
KCA hecht veel waarde aan de toepasbaarheid van het geleerde in de praktijk. Ook in deze training werden herkenbare en inhoudelijke cases gebruikt. Hierdoor kreeg de informatie over high performance in contact centers meer betekenis en is deze goed bruikbaar voor de klant. Geeske te Gussinklo, directeur van KCA: “Uit de reacties blijkt dat dit gelukt is. Uit eigen ervaring weet ik hoe waardevol het is als je als intercedent weet hoe een teamleider zijn team binnen het contactcenter aanstuurt en je bewust bent van de belangrijke schakel die je bent in het geheel. Hierdoor kun je een hoogwaardige gesprekspartner voor je klanten zijn.”
Samenwerking
Deze op high performance gerichte training is een mooi voorbeeld hoe opdrachtgever, KCA en ProfessionalServices als opleider samen werken aan professionalisering binnen het vakgebied klantcontact. In de training is naast cases en rollenspellen aandacht besteed aan de volgende onderwerpen: besturingsmodel gericht op kwaliteit en service – achtergronden, voordelen, certificeren – , Key Performance Indicators in het contact center, werving, selectie, verzuim en verloop.
Over Klanten Contact Academie:
De Stichting Klanten Contact Academie (KCA) is opgericht in 2008 om het vakgebied rondom klantcontact te professionaliseren. KCA koppelt partijen, creëert aanbod en definieert kritische succesfactoren in opleidingstrajecten. De vakopleidingen zijn bedoeld voor medewerkers met rechtstreeks klantcontact, uitvoerend én leidinggevend. Een groot deel van het aanbod bestaat uit erkende vakopleidingen. Daarnaast biedt KCA ook maatwerkopleidingen en losse trainingsmodules, zowel kennis- als praktijkgericht. Inmiddels hebben meer dan 1.500 mensen succesvol een vakopleiding via KCA gevolgd.
Over Randstad
Randstad Callflex biedt, als specialist in mens en werk, dé HR-oplossing voor contactcenters. Met 40 vestigingen verspreid over het hele land en dagelijks ruim 6.000 medewerkers aan het werk, is Randstad Callflex marktleider in de contact centerbranche.
Meer informatie
Wilt u meer weten over ProfessionalServices of heeft u vragen? Onze collega’s helpen u graag verder. Neem vrijblijvend contact op via professionalservices@cendris.com of bel naar 088 22 55 120.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.