Geplaatst door Icecat N.V.

ProDVX biedt gratis productinformatie via Icecat

ProDVX is vanaf heden opgenomen in de open catalogus Icecat. Door de samenwerking met Icecat zal productdata van ProDVX online beschikbaar zijn voor haar binnen- en buitenlandse partners, alsmede voor eindgebruikers. Men kan desgewenst eenvoudig de ProDVX data gebruiken om te integreren in hun eigen e-commerce platforms. Deze oplossing is gratis voor ProDVX channel partners, die op deze manier hun portfolio up-to-date kunnen houden met de nieuwste productlijn inclusief artikelnummers, specificaties, marketingteksten en afbeeldingen. ProDVX’s investering in Icecat brengt haar partners diverse voordelen, zoals meer efficiëntie, tijdwinst en een verhoogde online zichtbaarheid. De inhoud is meertalig en geoptimaliseerd voor eenvoudige productvergelijkingen, die bijdragen aan een gestroomlijnde externe online marketing.

Als producent van Professionele Tablets en Touchscreens hebben wij een duidelijke visie op ons partnerbeleid. Door de sterke groei van ProDVX breiden we ons 3-tier model dan ook verder in Europa uit. Hieruit ontstaat de behoefde aan een grotere uniforme zichtbaarheid van ons merk, het efficiënter en sneller beschikbaar maken van onze informatie en datasheets naar de verschillende partners in binnen – en buitenland. Op deze manier zorgen we voor een nauwkeurige en snelle communicatie omtrent onze producten en versterken we de relatie met onze gewaardeerde channel partners, aldus Bareld Huitema, Commercieel Manager bij ProDVX Europe B.V.

Over ProDVX
ProDVX is een Nederlandse organisatie opgericht in 2004, die zeven jaar later als onafhankelijke fabrikant is verder gegaan. Het hoofdkantoor is gevestigd in Den Bosch met het Europese magazijn in Rijen en een zusteronderneming in Taipei, Taiwan. ProDVX levert hoogwaardige hard- en softwareoplossingen voor de Digital Signage, Interactive Digital Signage, Office en Domotica markt. ProDVX staat wereldwijd bekend om haar betrouwbaarheid, betaalbaarheid en gebruiksgemak.
ProDVX onderstreept haar toppositie in de professionele Android en Intel PC Touch tablet/display markt met schermen van 3,5 tot 32 Inch.

Over Icecat
Icecat NV is een onafhankelijke, wereldwijde syndicator van productcontent, product informatie management services en leverancier van e-commerce statistieken. Icecat standaardiseert miljoenen product-datasheets in 45 wereldtalen en analyseert de prestatie van 12.500+ merken. De statistieken van Icecat zijn gebaseerd op 24 miljard jaarlijkse downloads van product-datasheets door tienduizenden gekoppelde E-commerce-partners: online shops, ERP-systemen, vergelijkingssites, verkoopsystemen, rating portals en andere applicaties. Open Icecat is een open catalogus, waar productcontent van 300 internationale merken gratis gedistribueerd wordt. Open Icecat is onderdeel van de complete catalogus (Full Icecat).