Geplaatst door Puur Mieke

Puur Mieke, dé webshop voor pure producten, wint zesde Shopping Award op rij

Boekel, 24 maart 2023 – Met grote trots kondigt Puur Mieke aan dat het voor de zesde keer op rij is bekroond met de prestigieuze Shopping Award in de categorie eten. De award is uitgereikt tijdens het 21e Shopping Awards-evenement dat werd gehouden in het Huis ter Duijn te Noordwijk.

Puur Mieke, gevestigd in het Brabantse Boekel, is een toonaangevende webwinkel voor pure en gezonde producten. Het bedrijf is opgericht door Mieke Hendriks, die met haar passie voor pure voeding en betrouwbare producten een missie heeft om haar klanten op de best mogelijke manier te adviseren. Puur Mieke biedt een breed scala aan producten, waaronder voeding, supplementen, verzorgingsproducten, gebruiksartikelen en boeken.

Wat Puur Mieke onderscheidt van andere webwinkels is het strenge selectieproces voor elk product dat wordt aangeboden in de webshop. Alle producten zijn persoonlijk gecontroleerd door Mieke Hendriks en zijn glutenvrij, lactosevrij, sojavrij, gistvrij, GMO-vrij en BPA-vrij. Daarnaast zijn ze vrij van geraffineerde suiker, slechte e-nummers, waar mogelijk biologisch en vrij van weekmakers. Het bedrijf hecht ook veel waarde aan duurzaamheid en milieubewustzijn, en daarom worden alle bestellingen plasticvrij en zo milieuvriendelijk mogelijk verpakt.

Het succes van Puur Mieke is grotendeels te danken aan de passie en toewijding van Mieke Hendriks en haar team van negentien medewerkers. Mieke Hendriks is begonnen in haar tuinhuisje en heeft het bedrijf met hard werken en toewijding doen groeien tot een bloeiend bedrijf. Klantenservice is altijd al het belangrijkste aspect geweest van het bedrijf, en Mieke en haar team zijn trots op het feit dat ze er alles aan doen om hun klanten op de best mogelijke manier te bedienen.

Met haar visie om de gezonde bol.com van Nederland te worden, is het duidelijk dat Mieke Hendriks zich blijft richten op groei en uitbreiding van haar bedrijf. De Shopping Award die Puur Mieke voor de zesde keer op rij heeft ontvangen, getuigt van de consistentie en hoge kwaliteit van haar producten en diensten. Het is een eer voor Puur Mieke om opnieuw erkend te worden als een van de beste webwinkels van Nederland in haar branche.

Puur Mieke en Mieke Hendriks kijken vol vertrouwen uit naar de toekomst en zullen blijven werken aan het bieden van de best mogelijke producten en diensten aan hun klanten.