Industry Wire

Geplaatst door qrite

qrite voor digitaal coronavirus checkgesprek

Rotterdam – qrite – The Feedback Revolution – heeft een simpele, veilige en betaalbare digitale oplossing voor het ‘checkgesprek’ aan de deur in de horeca. Door de slimme QR-code te scannen en op de mobiel vijf vragen te laten beantwoorden kan de horecaondernemers snel vaststellen of zijn gast welkom is.

De “Checkgesprek”-module draait op het bestaande en bewezen qrite feedback-platform en is per direct beschikbaar voor qrite-klanten. Niek Ritzen Co-founder: “door de huidige software uit te breiden met de “Checkgesprek”-module zijn wij eenvoudig in staat om de horeca-ondernemer veel rompslomp uit handen te nemen, daarom bieden wij deze module betaalbaar apart aan”. Hij vervolgt: “qrite biedt een totaaloplossing met 1. een herkenbare poster, 2. een vragenlijst met eigen logo en afsluitende groene of rode kaart en 3. Real-time resultaten in de vorm een heldere en overzichtelijke rapportage en mailnotificatie”.

qrite biedt hiermee een betaalbare oplossing zonder ingewikkelde handelingen. Bezoeker en ondernemer hebben alleen een smartphone of tablet nodig. Op www.qrcodevoorcheckgesprek.nl vind je alle informatie en kunnen ondernemers direct aan de slag.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht