Industry Wire

Geplaatst door QuandaGo

QuandaGo en Spitch gaan partnership aan en bieden een gecombineerde oplossing voor selfservice op basis van spraakherkenning

Rotterdam en Zurich, 29 september 2020 QuandaGo, aanbieder van oplossingen op het gebied van customer experience software, en Spitch, een ontwikkelaar van spraaktechnologie en spraakoplossingen, kondigen vandaag een nieuwe geïntegreerde oplossing aan, waarbij selfservice op basis van herkenning van natuurlijk taal gecombineerd wordt met zowel procesautomatisering als contact met een live medewerker. De gecombineerde oplossing van QuandaGo en Spitch kan bij veelvoorkomende klantprocessen de verwerkingstijd door agents minimaal halveren, terwijl de klantbeleving en klanttevredenheid toenemen. De oplossing is ideaal voor grote organisaties en ondernemingen die zoeken naar meer efficiency in veelvoorkomende klantprocessen, zoals adreswijzigingen, identificatiecontroles en retouren.

Door de omnichannel cloud contactcenter- en de procesautomatiseringsoplossing van QuandaGo te combineren met geavanceerde toepassingen van Spitch op het gebied van natuurlijke spraakherkenning (NLP) en AI, kunnen bedrijven het proces van identificatie en verificatie van klantgegevens regelen via een gepersonaliseerde conversatie in natuurlijke taal. Daarna stelt de gezamenlijke oplossing klanten in staat om de meest voorkomende interacties zelf volledig vocaal af te wikkelen, ondersteund door procesautomatisering. Als verdere ondersteuning nodig is, worden klanten in contact gebracht met een front- of backoffice-medewerker.

“De gebundelde kracht van de oplossing van QuandaGo en Spitch komt tot uiting in het vermogen om klantinteracties en processen zo snel mogelijk af te wikkelen – volledig via selfservice of via live contact, afhankelijk van waar het moment om vraagt,” aldus Radboud Heinink, Business Development Manager bij QuandaGo. “We zijn verheugd dat we met Spitch gaan samenwerken en onze gemeenschappelijke klanten dit nieuwe niveau van geautomatiseerde selfservice en live ondersteuning door medewerkers voor contactcenters en de backoffice kunnen gaan aanbieden.”

“QuandaGo en Spitch delen de visie waarin het leveren van klantgerichte oplossingen met een snelle time to market centraal staat,” aldus Piergiorgio Vittori, Global Business Development Director en Regional Manager bij Spitch. “De AI-gebaseerde bots van vandaag zijn ontzettend slim en vormen een waardevolle ondersteuning voor medewerkers, óók bij meer complexe taken. We zijn blij dat we op dit gebied van innovatie samenwerken met QuandaGo.”

Wie wil zien hoe de geïntegreerde oplossing van QuandaGo en Spitch werkt, kan hier een demo aanvragen: www.quandago.com/spitch/

Over Spitch

Spitch AG is de leidende ontwikkelaar van enterprise spraaktechnologie en oplossingen, gevestigd in Zwitserland en met kantoren in Londen, Madrid en Milaan. Spitch technologie wordt aangeboden in een groot aantal talen, en wordt gebruikt door uiteenlopende klanten uit verschillende sectoren: van overheden tot banken en van gezondheidszorg tot retailbedrijven. De technologie en oplossingen van Spitch staan bekend om hun hoge mate van nauwkeurigheid en hun rijkheid aan functionaliteit.

Over QuandaGo

QuandaGo is een softwarebedrijf voor cloud customer experience, gericht op contactcenters, kennismanagement en procesautomatisering. QuandaGo faciliteert meer dan 100 miljoen interacties voor klanten in de retail-, BPO-en-services-, nuts-, financiële diensten- en communicatiesector. E-mail hello@quandago.com  of bezoek www.quandago.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht