Geplaatst door Quanza

Quanza behaalt fanscore van 85% in Giarte IT Experience Benchmark 2020

Quanza, leverancier van premium infrastructuur services voor de meest innovatieve organisaties van Nederland, heeft met 85% een zeer hoge fanscore behaald in de Giarte IT Experience Benchmark 2020, het jaarlijkse benchmarkonderzoek naar tevredenheid en loyaliteit van organisaties die hun IT uitbesteden.

In de studie Giarte IT Experience Benchmark 2020, die vorig jaar nog bekend was onder de naam Outsourcing Performance, zijn 974 uitbestedingsrelaties bij 40 dienstverleners onderzocht. In totaal hebben 859 personen aan het onderzoek meegedaan.

Quanza behaalt in de Giarte IT Experience 2020 in de aanbevelingsverdeling een fanscore van 85%. Vorig jaar bedroeg dit percentage nog 64% en dat betekent een toename van maar liefst 21%. In deze studie definieert Giarte fans als loyale klanten die tevreden zijn over de dienstverlening en de intentie hebben om het contract met de dienstverlener te verlengen. Ook fungeren ze als een positieve referentie bij het aanbrengen van nieuwe klanten.

John de Voogd, Manager Sales bij Quanza: “De beste referentie is een tevreden klant. Met een fanscore van 85% laat Quanza zien dat we de klant voorop stellen. De klant centraal stellen is bij Quanza een verantwoordelijkheid van iedereen binnen de organisatie; van de receptie die onze gasten ontvangt, tot logistiek die onze Field Engineers voorziet van apparatuur, tot de service manager die waarmaakt wat we beloven. Ik ben trots op alle Quanzanen die dit mogelijk maken en dankbaar voor alle klanten die ons het vertrouwen geven uitdagende opdrachten te mogen uitvoeren.”