Geplaatst door Rackspace

Rackspace Hosting host meer dan 1,6 miljoen betaalde e-mailaccounts

“Met Rackspace Hosting zijn bedrijven verlost van het beheer van interne e-mailservers”, zegt Pat Matthews, algemeen directeur van Rackspace Email & Apps. “Tegelijkertijd is e-mail een van de meest bedrijfskritische applicaties. Reden waarom IT-managers een partner zoeken waar ze op kunnen bouwen. Rackspace biedt de oplossing voor bedrijven die niet willen investeren in dure lokale systemen, maar wel behoefte hebben aan professionele e-mail en daarbij een organisatie die ze ondersteunt, indien nodig. De hoeveelheid nieuwe klanten die zich bij ons aanmeldt in deze moeilijke tijd, toont aan dat we succesvol zijn in het invullen van deze behoefte.”

Bedrijven richtten zich tot Rackspace omdat zij bijvoorbeeld moeite hebben om het interne e-mailverkeer te beheren. Mensen die regelmatig onderweg zijn, kunnen bij storingen tijdens hun afwezigheid niets doen om de server weer aan de praat te krijgen. Verder speelt bij bestaande hostingcontracten de slechte service en het gebrek aan functionaliteit van de gratis e-maildiensten een rol. Tenslotte willen bedrijven niet altijd investeren in een compleet nieuwe IT-infrastructuur. Rackspace Email biedt de productflexibiliteit, uptime-tevredenheidsgarantie, schaalbaarheid en toegang tot 24×7 Fanatical Support® waar bedrijven behoefte aan hebben.

Rackspace Email wordt geleverd met spam- en virusbescherming, een uniek, gebruiksvriendelijk bedieningspaneel voor beheerders, grote e-mail- en bijlagencapaciteit, desktoptoegang met Microsoft Outlook en integratie met mobiele apparaten. Al deze diensten worden ondersteund door Fanatical Support®. Rackspace host ook Microsoft Exchange, evenals een combinatie van Microsoft Exchange Hosting en Rackspace Email. Meer informatie over hosting van bedrijfse-mail is te vinden op:www.rackspace.com/email_hosting.