Industry Wire

Geplaatst door Customer Contact

Reactie van beroepsfederatie Customer Contact op mogelijke wanpraktijken bij Yource: “Lidmaatschap van Yourse is met onmiddellijke ingang geschorst”

Customer Contact, de Belgische beroepsvereniging van klantendiensten en contact centers, heeft met onmiddellijke ingang het lidmaatschap van contact center Yource geschorst en distantieert zich uitdrukkelijk van de onregelmatigheden die zich mogelijk hebben voorgedaan bij Yource.

“Wij willen het verdere onderzoek afwachten alvorens we verdere uitspraken kunnen doen, maar in tussentijd hebben we besloten om met onmiddellijke ingang het lidmaatschap van Yource te schorsen,” zegt Hans Cleemput, directeur van Customer Contact. “Als federatie streven we ernaar dat klanten het klantcontact als waardevol ervaren, dat medewerkers hun job met plezier en passie uitoefenen en dat bedrijven hun klantcontact op een centrale manier positioneren. Betrouwbaarheid en op een eerlijke manier met opdrachtgevers en medewerkers omgaan, maken daar integraal deel van uit.”

“Als federatie zijn wij altijd trots geweest op het werk dat onze contact centers geleverd hebben bij de contact tracing. Die contact centers hebben in korte tijd een nooit geziene samenwerking opgezet en mensen opgeleid en ingezet om mee de strijd tegen de Covid-19 pandemie aan te gaan. Uit eigen onderzoek is her belang en de waarde gebleken van klantcontact tijdens de Covid-19 pandemie,” aldus Cleemput.

Customer Contact is de Belgische beroepsfederatie van klantendiensten en contact centers

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht