Geplaatst door Read & View

Read & View lanceert online boekenbon

Volgens Frederik Brouwers, operationeel manager van Read & View, is de komst van Boekkado een logische stap na het succes van eerdere online kadobonnen, waaronder de Nationale Tijdschriftenbon: “Onze klanten zijn tevreden over onze verrassende producten en geven aan meer van ons te willen zien. We merken dat er behoefte is aan een online kado voor een boek naar keuze en spelen hier graag op in. De eerste reacties op Boekkado zijn erg positief. ”

Iedereen leest
Boekkado is geschikt voor zowel particuliere als zakelijke consumenten. Vrijwel iedereen leest graag een boek. Het kado is verkrijgbaar in alle waarden tussen € 10,- en € 150,-. De ontvanger van een Boekkado kan kiezen uit duizenden populaire boeken. Voor wie al weet waar de ontvanger van houdt, is er de mogelijkheid een specifiek boek kado te geven. Groot voordeel van Boekkado is bovendien dat de ontvanger op ieder uur van de dag online kan winkelen. Zo wordt ingespeeld op de wensen van de moderne consument.

Over Read & View
Read & View is een dynamische online retailgroep. Boekkado is de vierde kadobon die Read & View uitgeeft. De Nationale Tijdschriftenbon, Nature’s Gift en Luisterkado zijn al verkrijgbaar als kado voor particuliere en zakelijke consumenten.