Geplaatst door Refinery89

Refinery89 in AdWeek’s Top100 Fastest Growing Companies

NEW YORK, 5 Oktober 2020– Het Amerikaanse magazine Adweek heeft Refinery89 geplaatst op de 47e positie in de jaarlijkse publicatie van de Adweek 100 Fastest Growing lijst en gecategoriseerd als emerging tech. Deze lijst roemt de 100 snelst groeiende bureaus en solution providers in advertising wereldwijd die een bovengemiddelde groei doormaakten en daarmee een stempel drukken op de industrie.

“Het mogen deel uitmaken van deze prachtige lijst als een van de snelst groeiende organisaties in advertising wereldwijd is niet alleen een eer, maar ook een grote waardering voor het harde werk van ons team. Gecombineerd met de recente winst van de IAB Programmatic Awards is dit voor ons een bevestiging dat we op het juiste pad zitten. En we staan nog maar aan de beginfase van onze ambitie om digitale publishers te helpen met groei”, aldus Hugo Welkers, partner bij Refinery89.

De volledige lijst van organisaties die deel uitmaken van de ‘Adweek 100: Fastest Growing’ kan gevonden worden in de 5e editie van Adweek Magazine of online. Gemiddeld genomen laten de geselecteerde organisaties, groot en klein, een drievoudig groeicijfer over de laatste drie jaren zien.

“2020 is een uitdagend jaar geweest voor vele partijen, maar deze bureaus en solution providers hebben laten zien hoe innovatie ook in deze tijden tot succes kan leiden” , aldus Jeffrey Litvack, CEO van Adweek. “Ze vormen een voorbeeld voor iedereen binnen de reclame industrie.”

“De enige constante factor waar we mee te maken hebben is verandering”, voegt Lisa Granastein toe, uitgever en SVP programming bij AdWeek. “De beste manier om te zien welke kant deze branche opgaat, is om de leiders op deze lijst op de voet te volgen, er staan een aantal verrassende namen tussen de Adweek 100: Fastest Growing.”

Over Refinery89

Refinery89 is een nieuw en innovatief digitaal bureau en ad-tech provider met kantoren in Amsterdam en Madrid. Wij helpen 250+ digitale publishers om te groeien en voegen waarde toe tussen deze publishers en wereldwijde brands die hun doelgroepen effectief willen bereiken. We streven voor al onze klanten en in alles wat wij doen naar perfectie door innovatie, snelheid en een hoogwaardig serviceniveau. Onze geprezen ‘publisher solution suite’ is de drive achter onze internationale groei, wat ons een van de snelst groeiende onafhankelijke trading desks in Europa maakt.

Voor meer informatie over Refinery89, bezoek www.refinery89.com

Over Adweek
Adweek is een van de grootste, internationale professionele communities op het gebied van marketing & advertising en publiceert al sinds 1979 over ontwikkelingen binnen deze sector. Adweek bereikt crossmediaal meer dan 6 miljoen professionals werkzaam in de industrie.
Voor meer informatie over Adweek, bezoek www.adweek.com

Criteria
De 2020 Adweek 100 Fastest Growing is samengesteld op basis van groeipercentages van 2017 tot en met 2020 met elkaar te vergelijken. Om in aanmerking te komen moeten organisaties een minimaal omzetniveau vanaf 2017 genereren.