Ricoh, ‘s-Hertogenbosch, 22 september 2022 – Ricoh is verkozen tot Logitech Partner of the Year. De award is een erkenning voor Ricoh’s vermogen om Logitech-producten te integreren in het B2B-portfolio.
Naadloze aansluiting op videovergaderplatforms
Met de oplossingen van Logitech richt Ricoh vergaderruimtes en andere werkruimtes in. Deze oplossingen voor videoconferentie bestaan uit camera’s, user interface-apparatuur, microfoons en randapparatuur. De configuratie door Ricoh zorgt ervoor dat al deze oplossingen naadloos aansluiten op verschillende videovergaderplatforms, waaronder Microsoft Teams en Zoom.
Dankzij het partnerschap profiteren klanten van Ricoh van een uitgebreid en professioneel aanbod aan oplossingen. Dat zorgt voor gemak en meer (werk)plezier: kenmerkend voor de producten van Logitech en Ricoh’s Managed Services. Dit geldt ook voor de klanten uit de door Ricoh geacquireerde bedrijven, met als doel de digital services verder te verbeteren.
Als belangrijk onderdeel van Ricoh’s Managed Services verstevigt Logitech Select de samenwerking. Logitech Select is een verbeterde service die alle Logitech-apparatuur in een ruimte ondersteunt.
Sterk partnerschap
Brooke Ellingworth, Hoofd Channel VC & B2B bij Logitech, zegt: “De enorme commitment van zowel Ricoh als Logitech maakt ons partnerschap steeds sterker. Ricoh is de perfecte partner voor het inrichten van de moderne, digitale werkplek. Dit komt mede door Ricoh’s wereldwijde bereik, de Managed Services en expertise in productintegratie. We zien een groeipercentage van 80%, wat de mogelijkheden die voortvloeien uit dit partnerschap nog eens extra onderstreept.”
Wouter Aarts, Product Marketeer bij Ricoh Nederland, voegt toe: “Dankzij onze samenwerking met Logitech bieden we onze klanten een uniek portfolio aan innovatieve oplossingen en technische kennis. Hiermee spelen we nog meer in op specifieke behoefte van organisaties. Deze award bevestigt dat we onze ‘customer first-aanpak’ de juiste is, waarbij we ervoor zorgen dat medewerkers het maximale uit hun dag halen – dankzij de kracht en kansen van technologie.”
Over Ricoh
Als Digital Services Company loopt Ricoh voorop in nieuwe manieren van werken. Al meer dan 85 jaar benutten we de kracht en kansen van technologie. We helpen werkend Nederland bij het versnellen van de digitale transformatie, het optimaliseren van bedrijfsprocessen, het adopteren van hybride werken en het inrichten van een flexibele IT-infrastructuur.
Met het hoofdkantoor van de Ricoh Group in Tokio, is het bedrijf actief in meer dan 200 landen en regio’s. In het financiële jaar dat eind maart 2022 afliep, realiseerde de Ricoh Group wereldwijd een omzet van 1.758 miljard yen (ongeveer 14,5 miljard USD).
Ga voor meer informatie naar http://www.ricoh.nl
|
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.