Geplaatst door Mr Fox agency

Riverty kiest na pitchproces voor Mr. Fox Agency.

Mr. Fox Agency is na een internationale pitch geselecteerd om op Europees niveau aan de slag te gaan voor fintech bedrijf Riverty. Als eerste project zal het bureau het merk gaan helpen met de lancering van een nieuw product binnen de Subscription Economy.

Riverty verzorgt betaaloplossingen, van flexibel betalen tot consumentvriendelijke incasso. Jaap van Oirschot, strategy director en medeoprichter van Mr Fox: “We zijn trots om een bijdrage te gaan leveren in de merkgroei van Riverty. Dat gaan we doen met o.a. aansprekende B2B content en campagnes die de nieuwe positionering tot leven brengen”.

Benutten van het volledige merkpotentieel
Tijdens het pitchproces is gezocht naar een geschikte strategisch-creatieve partner voor externe campagnes in diverse landen voor de komende jaren. De denk- en werkwijze van Mr Fox waarin het benutten van volledig merkpotentieel centraal staat levert hierin duidelijke meerwaarde. Vanuit dit perspectief is het bureau verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe B2B content en de uitrol hiervan in de marketingfunnel.

Tanja Buchwald, Senior Product Marketing Consultant bij Riverty:
“We zochten een bureau dat met nieuw perspectief kijkt naar ons merk, de dynamiek van fintech begrijpt en weet hoe we content gedreven campagnes kunnen opzetten en uitrollen. Mr Fox paste perfect binnen dit profiel.”

Naast Arvato Financial Solutions werkt Mr. Fox Agency werkt voor klanten als Shimano Europe, PRO Bikegear, Wuunder, Voedselbanken Nederland. Vanuit de gedachte ‘unlocking full brand potential’ combineert het bureau (internationale) strategische denkkracht met effectieve creativiteit.