Industry Wire

Geplaatst door PridePR

Roderik en Gijs gaan op zoek naar de ideale klant

Om onze snelle groei van de afgelopen tijd goed het hoofd te kunnen bieden, stelt Pride Roderik Lamers aan als nieuwe B2B Business Development Officer. Met Roderik halen we een gedreven professional aan boord die kan bogen op een jarenlange ervaring bij onder meer Telegraaf Media Groep en Holcim. Daarnaast gaat Pride-oudgediende Gijs Roeloffzen de taak van B2C Business Development Officer op zich nemen. Een gouden team, dat op zoek gaat naar de ideale klanten voor Pride.

“We hebben de ambitie om te groeien, niet alleen in grootte, maar ook in de breedte,” vertelt Robbert Minderhoud, oprichter en CEO van Pride. “We willen geïntegreerde pr leveren en daarvoor is een organisatie nodig die op alle gebieden van communicatie kan adviseren. Een zekere schaalgrootte is dan een vereiste. En dat is waar Roderik en Gijs voor gaan zorgen.”

Pr moet een feestje zijn
Voor Roderik Lamers staat het plezier in het werk voorop. Alleen zo kun je volgens hem onderscheidende resultaten boeken. “Er moet ruimte zijn voor creativiteit,” zegt hij. “Als iedereen het naar zijn zin heeft en de energie is goed, dan kun je tot hele mooie dingen komen. Mijn ambitie is om mijn digitale kennis in te zetten om de dienstverlening van Pride te verbeteren en meer impact te geven. Als je de spelregels van het internet begrijpt en dit meeneemt in een goede contentstrategie, kan je veel meer waarde creëren voor bedrijven dan met het oude pr-spelletje. Het merk, de online reputatie en het kennisniveau van bedrijven moeten vindbaar en helder omschreven zijn. Pride helpt technologiebedrijven om hun merk op een onderscheidende manier in de markt te zetten en levert daarmee een bijdrage aan hun groeiambitie. We zoeken bedrijven die vooruit willen en lef hebben om het anders te doen.”

Goed weten waar je het over hebt
Gijs Roeloffzen is al meer dan vijf jaar als pr- en communicatieprofessional werkzaam bij Pride. In die tijd is gebleken dat hij een echte netwerker is en regelmatig nieuwe klanten aan boord wist te halen. “Ik ben ervan overtuigd dat onze communicatiediensten geen plat product zijn, dat je zonder meer verkoopt, maar dat consultative selling essentieel is. En dan moet je goed weten waar je het over hebt, wil je ergens toegevoegde waarde kunnen bieden,” vertelt hij. “Idealiter bedienen we klanten die bij ons DNA passen en bij de weg die we nu inslaan. Daar gaan Roderik en ik dan ook gericht naar op zoek.”

Gijs gelooft erg in het onderscheidende Pride-concept, dat hij tenslotte zelf hielp ontwikkelen: “Wij zijn er goed in om communicatie en pr op een natuurlijke manier te integreren bij organisaties. Het is een gezamenlijke inspanning om ergens naartoe te groeien en zowel wijzelf als onze klanten moeten tijdens dat traject in dezelfde dingen geloven. Als dat eenmaal zo is, dan zijn wij in staat om op korte termijn heel veel voor elkaar te krijgen. Onze mensen hebben niet alleen de kennis van nu, maar ook de wil om zich de kennis van morgen eigen te maken. En dat maakt Pride uniek.”

Over Pride PR
Pride PR is het pr-bureau voor ondernemende merken in technologie en ict. Wij vinden dat pr haalbaar moet zijn, moet fascineren én zichzelf terug moet verdienen. Onze persoonlijke en resultaatgerichte werkwijze bewijst al meer dan tien jaar zijn effectiviteit. Onze permanente opdracht: meetbaar bijdragen aan het succes van onze cliënten in een veranderend communicatielandschap.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht