Industry Wire

Geplaatst door Youfone

Ruben Nicolai terug in commercials Youfone

Vandaag start Youfone een nieuwe televisiecampagne met Ruben Nicolai en zijn alter ego Marcelino Wunderlich in de hoofdrol. De onafhankelijke telecomprovider zet zich neer als unieke aanbieder van hoogwaardige kwaliteit voor een scherpe prijs.

In de nieuwe commercials geeft Marcelino Wunderlich een kijkje in de keuken van Youfone. Hij laat zien hoe slim alles is geregeld voor de klant. Youfone trok al eerder de aandacht met Marcelino. Nu loopt Ruben Nicolai opeens zijn alter ego tegen het lijf. ‘Een bewuste keuze,’ legt CEO Valentijn Rensing uit, ‘die combinatie van de naïeve Marcelino en de zelfbewuste Ruben laat zien dat Youfone veel meer is dan een goede grap met een goede prijs. Youfone bewijst al jaren dat je niet de hoofdprijs hoeft te betalen voor kwaliteit.’ Voor de commercial strikte Youfone artdirector Marcel Frensch, tweevoudig winnaar van de Gouden Loeki.

Slim met Youfone

Het geheim van Youfone zit in de slimme werkwijze. De provider werkt super kostenefficiënt. Dat betekent een compact team en daarmee flinke besparingen op bijvoorbeeld een bedrijfspand of wagenpark. Youfone werkt liever met een groot netwerk van externe specialisten en trekt op met hoogwaardige partners, zoals KPN. Zo bieden ze kwaliteit en concurreren tegelijkertijd met marktleiders.

De formule groeit

Met ruim een kwart miljoen klanten is de opmars van Youfone niet te stuiten. In 2008 begon Valentijn Rensing als aanbieder van Sim Only-abonnementen. Inmiddels levert Youfone ook interactieve televisie, internet via breedband en via glasvezel. Binnenkort maakt Youfone zelfs nog een nieuw product bekend.

IT-platform

Youfone blijft verbreden. Rensing: ‘Inmiddels is Youfone uitgegroeid tot een volwaardig IT-platform. In de toekomst bieden we nog veel meer diensten recurring aan. Want we zijn altijd op zoek naar kansen om markten goedkoper te maken voor de consument – zonder in te leveren op kwaliteit.’

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht