Geplaatst door Sastrify

SaaS inkoopplatform Sastrify wint DEMO pitch finale tijdens Digital Procurement World

Amsterdam, 29 september 2022 – Sastrify, het internationale all-in-one SaaS-inkoopplatform, heeft de DEMO 2022 Grand Finale van Digital Procurement World gewonnen. DEMO is DPW’s pitch ronde voor innovatieve early stage startups en growth stage startups die technologische koplopers zijn binnen de inkoopsector. De winst is een erkenning dat Sastrify een sterke waardepropositie heeft en een unieke oplossing biedt.

Na honderden aanmeldingen heeft Sastrify het opgenomen tegen twee finalisten. Sastrify werd vertegenwoordigd door mede-oprichter en CEO Sven Lackinger. Sven sprak over verschillende manieren om SaaS inkoop en management te optimaliseren. “Het ontvangen van deze prijs versterkt onze missie om de SaaS-industrie toegankelijker te maken voor bedrijven over de hele wereld. We zijn erg trots op deze prestatie”, Aldus Sven.

Digital Procurement World is ‘s werelds grootste event binnen de internationale inkoop sector. Meer dan 3.000 afgevaardigden, 100 start-ups en 80 sprekers kwamen eind september voor 2 dagen naar Amsterdam. Naast inspirerende presentaties van sprekers van ‘s werelds meest vooraanstaande bedrijven, concurreerde enkele honderden startups voor de felbegeerde DEMO 2022 award. Het publiek in de zaal, volgers van de livestream en de jury bestaande uit investeerders en inkopers, bepaalden vervolgens de winnaars.

Met de winst zal Sastrify voortborduren op de groei die zij afgelopen jaar al hebben doorgemaakt. Sastrify zal haar product verder ontwikkelen door met name te focussen op integraties, inkoop workflows en verdere automatisering. Daarnaast zullen ze de komende maanden meerdere nieuwe markten betreden in Europa en extra investeringen gaan doen binnen de Nederlandse markt.

EINDE PERSBERICHT – NOOT VOOR DE REDACTIE

Over Sastrify

Sastrify is opgericht in de zomer van 2020 in Keulen, Duitsland, door serial entrepreneurs Maximilian Messing en Sven Lackinger. Sastrify ondersteunt CTO’s, CFO’s en hun teams bij het inkopen en vernieuwen van SaaS-contracten. Hierdoor kunnen zij zich focussen op hun kernactiviteiten terwijl Sastrify hun SaaS-uitgaven vermindert en hen tijd en geld bespaart. Sastrify doet dit door middel van best practices in SaaS-inkoop en de inzet van een toegewijd inkoopteam dat profiteert van een grote database met benchmarks. Sastrify heeft momenteel meer dan 100 klanten in 15 verschillende landen. Meer informatie is te vinden op sastrify.com en via @sastrify.

Over DPW

DPW is het technische ecosysteem voor de wereldwijde inkoop sector, dat een divers netwerk van startende oprichters, investeerders, leidinggevenden van technologie- en adviesbureaus, bedrijfsleiders en academici samenbrengt om samen branchebrede uitdagingen aan te gaan.

DPW Amsterdam, een jaarlijks technologie-evenement dat zowel in de monumentale Beurs van Berlage als online wordt gehouden, wordt beschouwd als ’s werelds grootste en meest invloedrijke tech-evenement binnen de inkoop sector. Nu in het derde jaar is DPW Amsterdam uitgegroeid tot meer dan 5.000 aanwezigen en is het een kruispunt geworden voor ’s werelds grootste inkopers en leveranciers van software, naast veel van ’s werelds meest ontwrichtende opkomende technologiebedrijven. Het evenement van vorig jaar, dat in virtuele vorm werd gehouden, bracht 80 vooraanstaande sprekers samen met duizenden gasten uit 84 verschillende landen.