Geplaatst door Validators

Sander Gaalman toegevoegd aan MT Validators

Validators is een nieuw directielid rijker: Sander Gaalman is op 1 januari gestart als Director Research & Operations. Eerder had Sander diverse managementfuncties op gebied van consumer & market insights bij Ziggo (UPC Nederland) en KPN. In augustus ging hij bij Validators aan de slag in de rol van senior research consultant.

Martin Leeflang, CEO Validators: ‘Met zijn vijftien jaar ervaring aan klantzijde weet Sander als geen ander waar onze klanten blij van worden en wat ze nodig hebben om als merk sterker te worden. Die kennis benutten we optimaal om te helpen de marktpositie van de klant te verbeteren.’

Sander Gaalman: ‘Er lopen bij Validators veel fantastische, slimme, jonge mensen rond. In mijn nieuwe rol lever ik graag een bijdrage aan hun ontwikkeling tot nóg betere research consultants. Daarnaast blijf ik verantwoordelijk voor de totale onderzoek pakketten van onze grote klanten: trackers, pre-testen, campagne evaluaties…het is mijn taak om te zorgen dat alle data die we ontsluiten goed samen komt tot een compleet merkbeeld. Zodat onze klanten gefundeerde beslissingen kunnen nemen.’