Geplaatst door Scaleup Tracker

Sander Klos biedt bedrijven inzicht in groeipotentieel met lancering Scaleup Tracker

In het bewegelijke landschap van scaleups, groeiprogramma’s en investeerders, lanceert serial entrepreneur en investeerder Sander Klos de Scaleup Tracker. Met de Scaleup Tracker, een innovatieve AI-app, kunnen bedrijven hun onbenutte groeipotentieel ontdekken en van daaruit in actie komen. Niet alleen voor scaleups, maar voor iedere mkb-ondernemer met ambitie en een omzet tussen de 1 en 100 miljoen euro.

De Scaleup Tracker is het resultaat van jarenlange ontwikkeling. De focus lag op de betrouwbaarheid van de voorspellingen en het werken met efficiënte milestones. En toen was er ineens AI. “De komst van AI heeft ons enorm geholpen en de introductie versneld. Daarmee is de Scaleup Tracker een gamechanger voor bedrijven die efficiënter willen groeien”, zegt data scientist Jeroen Vermunt, als Hoofd Technologie en Innovatie verantwoordelijk voor de Scaleup Tracker. “We zijn nu in staat om haarfijn in beeld te krijgen waar een bedrijf nu staat en met exact welke eenvoudige stappen ze hun groei kunnen versnellen.”

De uitkomsten van de Scaleup Tracker laten een kant en klare roadmap naar succes zien op basis van meetbare milestones. Hiermee onderscheidt de tracker zich van andere oplossingen in de markt.

Gedroomde exit bereikbaar maken
Founder en CEO Sander Klos: “Ik spreek veel ondernemers die geen idee hebben wat hun bedrijf nu waard is of in de toekomst waard kan worden. Daar komt bij dat ze ook niet exact weten wat ze moeten doen om er daadwerkelijk te komen. Ze hebben wel het streven om te groeien, maar wat ze precies moeten doen voor een snelle en efficiënte toename van omzet, winst en waardering is vaak onduidelijk. Waarmee de gedroomde exit precies dat lijkt te worden: een droom die nooit in vervulling gaat.”

Bedrijfsgroei begrijpen, plannen en realiseren
De Scaleup Tracker biedt een gestructureerde aanpak in vier eenvoudige stappen die door iedere ondernemer zijn te volgen:

Het online analyseren van het bedrijf
Het uploaden van kwartaalcijfers
Vooruitziende projecties naar het verhogen van omzet, winst en bedrijfswaarde
Weergave van de routekaart naar de voorspelde groei
Klos vervolgt: “Iedere ondernemer kan nu zelf gebruikmaken van de principes van exponentiële groei. Dit betekent dat kleine, consistente en met precisie aangebrachte verbeteringen in verschillende bedrijfsfactoren leiden tot enorme cumulatieve effecten in omzet en winst.” Bewezen algoritmes, financiële data en het volgen van de gegenereerde roadmap geven een enorme efficiëntie, stelt Klos. “Schakel over op laserfocus. Doe minder en bereik meer. Dit is geen utopie, maar realiteit. Een door AI ineens mogelijk gemaakte realiteit. Ik gun het iedere ondernemer om maximaal succesvol te zijn.”

Over Sander Klos
Sander Klos is een ervaren ondernemer en investeerder die de Scaleup Tracker heeft gelanceerd. De AI-app is ontworpen om bedrijven hun onbenutte groeipotentieel te laten ontdekken en direct actie te laten ondernemen. Klos liet al bedrijven als IENS.nl, KRMG en Backbase zeer succesvol groeien. Meer dan 1.500 ondernemers hebben hun groei onder zijn invloed gesystematiseerd. Hiervoor wordt eveneens met partner Hubspot samengewerkt.

Over Scaleup Tracker
De Scaleup Tracker streeft ernaar om ondernemers en bedrijven te voorzien van de middelen die ze nodig hebben om systematische groei te realiseren. Geïnteresseerden worden uitgenodigd om een demo te boeken en zelf te ervaren hoe de Scaleup Tracker hun bedrijfsgroei kan versnellen. Kijk voor meer informatie op scaleuptracker.com.

Lees dit persbericht op mediacontent.nu