Geplaatst door Newpeople International B.V.

Saskia Wagenmakers wordt Managing Director bij Newpeople

Na 12 jaar met veel plezier Newpeople te hebben opgebouwd en geleid, geeft Ben Holewijn het stokje over aan Saskia Wagenmakers en wordt zij per december 2018 de nieuwe Managing Director. Wagenmakers zal verantwoordelijk worden voor de dagelijkse aansturing en verdere groei van het bedrijf, zowel nationaal als internationaal. In een digitale wereld waarin technologische innovaties elkaar steeds sneller opvolgen, gelooft Wagenmakers erin dat de mens het verschil gaat blijven maken. Het helpen van bedrijven bij hun digitale transformatie en welke mensen, teams en leiderschap hierbij nodig zijn, is waar haar passie ligt.

Ben Holewijn: “Door de komst van Wagenmakers kan ik een meer vrije rol pakken om zo nieuwe business proposities die we op de plank hebben liggen in de markt te kunnen zetten. Ook zal ik in de markt actief blijven, met name op executive search niveau. Wagenmakers geeft mij, met haar jarenlange inhoudelijke en commerciële ervaring in de digitale wereld, de ruimte om deze vrije rol op te pakken.”

Wagenmakers: ”Ik was helemaal niet op zoek naar een andere baan, had een uitdagende functie bij iProspect, leuke collega’s en ik had het enorm naar mijn zin. En toch heeft de drang naar ondernemen, meer vrijheid en meer het verschil te kunnen maken in een kleinere club met veel ambitie, mij doen besluiten naar Newpeople te gaan. Ik hou van bouwen en bij Newpeople is er volop ruimte om te investeren. Op allerlei vlakken: van het slim inzetten van nieuwe technologieën in de bedrijfsvoering, tot het in de markt zetten van nieuwe proposities.”

De afgelopen jaren was Wagenmakers Commercial Director en Managing Director bij iProspect en Board Member van Dentsu Aegis Network.

Newpeople is hét digitale recruitment-, interim management- & executive search bureau van Nederland. Newpeople verbindt kandidaten en opdrachtgevers met elkaar binnen de domeinen data/crm, e-commerce, digital development, online marketing en multichannel, van professional tot executive niveau. Door de 60 digitale events die ze elk jaar organiseren om mensen samen te brengen, zijn ze thought leader in de wereld van digital marketing, transformatie en leadership.