Industry Wire

Geplaatst door TBWA\NEBOKO

SCHIPHOL KIEST VOOR NIEUW CREATIEF BUREAU: TBWA\NEBOKO

Amsterdam Airport Schiphol gaat samenwerken met reclamebureau TBWA\NEBOKO. De luchthaven heeft hoge ambities op het gebied van passagiersbeleving en kwaliteit van service. De strategische marketingcommunicatie samenwerking met TBWA\NEBOKO gaat daaraan een belangrijke bijdrage leveren. Het concept dat tijdens de pitch is gepresenteerd, wordt de komende tijd verder vormgegeven.

Evelien Franck-Klop, lead Marketing Communicatie bij Schiphol zegt hierover: “Na een intensief pitchtraject kwam TBWA\NEBOKO als winnaar uit de bus. De versimpeling die zij hebben weten aan te brengen in de communicatiestrategie en de kwaliteit, creativiteit en slagkracht die zij in de uitwerkingen toonden, waren voor ons doorslaggevend. We zagen de synergie ontstaan waar we naar op zoek waren. Ook hun brede expertise en internationale netwerk hebben een belangrijke rol gespeeld bij onze keuze.”

TBWA\NEBOKO gaat de marketingcommunicatie voor de afdeling Consumer Products & Services verzorgen. Het betreft onder andere parkeren, retail en food & beverage.

Vanaf het tweede kwartaal van 2020 zal de nieuwe aanpak in media en middelen zichtbaar zijn.

Rik Ledder, CEO TBWA\NEBOKO laat weten: “We vinden het een prachtige kans om voor het mooie merk Schiphol te mogen werken en samen met hen de ambities waar te gaan maken. Als echte partners gaan we alle aspecten van de customer journeys verkennen en verrijken, van mobiel tot in de winkel. Wij hebben er zin in.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht