Senior Tech-PR specialist Anouk van Balen naar HPB l Het PR Bureau

Amsterdam, 23 mei 2023 – Met de komst van senior PR adviseur Anouk van Balen breidt HPB het Technology Team van het bureau verder uit. Anouk gaat aan de slag voor merken zoals Xiaomi, Wavin Global & Benelux en BYD.
Fotografe: Emilie Matheussen
Hiervoor werkte Anouk bij Archetype als senior consultant waar ze actief was voor verschillende technologie-gerelateerde organisaties en merken op het gebied van duurzaamheid, security en consumentenelektronica, zoals Amazon, Palo Alto Networks en Lenovo. Ze brengt ruim zeven jaar ervaring in b2b en tech PR mee in haar nieuwe rol bij HPB. Anouk over haar carrièreswitch: “Ik ben blij dat ik deel kan uitmaken van het groeiende team bij HPB. Ik kijk ernaar uit om met mijn achtergrond en ervaring bij te dragen aan de ontwikkeling die we nu als bureau doormaken. Nieuwe technologie is niet weg te denken in de huidige wereld en verweven in bijna elk bedrijf. Ethische vraagstukken, zoals bij AI, maar ook thema’s als veiligheid en innovatie zijn nu hot topics waar ik klanten graag in begeleid.”
Voortouw in technologische ontwikkelingen
Jacqueline Bosselaar, CEO en oprichter van HPB | Het PR Bureau: “Met de komst van onder meer Anouk zetten we stevig in op de technologische ontwikkelingen die op dit moment bijna overal een prominente rol spelen. Denk aan AI, blockchain en AR/VR. Als bureau nemen we graag het voortouw als het gaat om innovatie en het toepassen van nieuwe methoden om verdiende aandacht te realiseren voor onze klanten. We treffen in Anouk een fijne collega en een waardevolle toevoeging voor team HPB en voor onze klanten.”
Over HPB| Het PR Bureau
Het full service en creatieve pr-bureau HPB helpt merken en organisaties door de ruis te breken en een diepere, betere verbinding met mensen te vinden. Het bureau helpt merken dingen te veranderen die er écht toe doen en zo oprecht relevant en waardevol te zijn in de levens van mensen. Alles waarmee zij gewaardeerd, geliefd en – uiteindelijk – beroemd worden om de allerbeste redenen. HPB heeft hiervoor een eigen F+A+M+E formule om merken verder te brengen, waarbij de letters staan voor Facts, Attention, Meaning & Earned. Deze aanpak komt tot stand in samenwerking met PR-professionals, creatieven en strategen en met behulp van data en diepgaande kennis van digital, content en social media. Er werken 48 mensen in vaste dienst, naast een netwerk van freelancers in Nederland en internationaal.
www.hpbagency.com / www.hetprbureau.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.