Geplaatst door Sentinel

SentinelOne ontvangt hoogste beoordeling in het Gartner ‘Voice of the Customer’-rapport 2021 voor endpoint-bescherming platforms

Amsterdam, 6 december 2021SentinelOne (NYSE: S), leverancier van autonome endpoint-bescherming, kondigt aan dat het de hoogste algemene beoordeling heeft gekregen in het Gartner Peer Insights ‘Voice of the Customer’-rapport voor Endpoint Protection Platforms. Volgens het rapport is 97% van de beoordelaars bereid om het SentinelOne Singularity XDR-platform aan te bevelen.

SentinelOne heeft van Gartner Peer Insights een beoordeling van 4,9 gekregen (op een schaal van 1 tot 5) voor endpoint-bescherming platforms op basis van 775 beoordelingen. In het ‘Voice of the Customer’-rapport Endpoint Protection Platforms van Gartner Peer Insights kreeg SentinelOne de hoogste algemene beoordeling van 4,8, samen met twee andere leveranciers, op basis van 238 beoordelingen sinds augustus 2021. Van de 18 leveranciers in het rapport ontving SentinelOne de Customer’s Choice-beoordeling in de categorieën Large Enterprise (1-10 miljard USD), Midsize Enterprise (50 miljoen-1 miljard USD), evenals in de categorieën Publieke Sector, Overheid en Onderwijs. SentinelOne ontving ook de Customer’s Choice-beoordeling voor Noord-Amerika, EMEA en Latijns-Amerika. Daarnaast ontving SentinelOne een Strong Perform-aanduiding voor Asia-Pacific. SentinelOne is van mening dat deze beoordelingen een bewijs zijn van de wereldwijde acceptatie van en klanttevredenheid over het Singularity XDR-platform.

“De moderne onderneming proactief beveiligen tegen ransomware en cyberaanvallen vereist autonome technologie en constante innovatie”, zegt Daniel Bernard, CMO, SentinelOne. “We zijn van mening dat de beoordelingen van onze klanten in het ‘Voice of the Customer’-rapport voor Endpoint Protection Platforms onze inzet om de wereld veiliger te maken, valideren. Ons Singularity XDR-platform maakt gebruik van de kracht van gedragsgebaseerde-AI om cyberbeveiliging te automatiseren, risico’s te minimaliseren en organisaties in staat te stellen veilig te groeien.”

Gartner Peer Insights documenteert klantervaringen via geverifieerde beoordelingen en peer reviews van zakelijke IT-professionals. Enkele van de beoordelingen van SentinelOne:

Beste endpoint-oplossing die ik ooit heb gebruikt en ze blijven het verbeteren. Sinds de implementatie hebben we ontdekt wat we misten bij onze vorige endpoint-oplossing. We hebben nu meer inzicht in niet alleen het endpoint, maar ook in het subnet waarop het endpoint zich bevindt. We hebben malafide apparaten op ons netwerk gevonden en kwetsbaarheden in applicaties die we nog niet eerder hadden gezien. Dit is de meest positieve security-change die we hebben doorgevoerd sinds SIEM.” — Security Administrator, Finance [lees de volledige recensie]

Geweldige en uiterst effectieve EDR/XDR-oplossing met een uiterst gebruiksvriendelijke interface. Levert uitstekende verbeteringen en functies die het product en de functionaliteit zeer relevant maken in het snel evoluerende dreigingslandschap van vandaag de dag, waar de meeste endpoints buiten de perimeter liggen.” — Sr. Infosec Engineer, Retail [lees de volledige recensie]

Als het gaat om endpoint-beveiliging, is Sentinelone de juiste keuze. SentinelOne is het eerste product dat ik heb gebruikt dat me gemoedsrust geeft. Ik maak me geen zorgen over uitbraken zoals vroeger.” — CIO, Gov’t/PS/ED [lees de volledige recensie]

Gold standard EDR/XDR, beste in de branche. Eén woord beschrijft SentinelOne: ‘Klanttevredenheid’! Of u nu een grote onderneming, kleine onderneming of middelgrote onderneming (MKB) bent, SentinelOne biedt zijn klanten en potentiële klanten de beste ondersteuning. Het Singularity Platform presteerde optimaal op onze oude systemen en ook op nieuwe systemen. SentinelOne biedt ons beveiligingsteam de mogelijkheid om gemakkelijk op jacht te gaan naar dreigingen. Ik beveel de SentinelOne Vigilance Respond Pro-services van SentinelOne ten zeerste aan.” — Cybersecurity-leader, Services [lees de volledige recensie]

Over SentinelOne

SentinelOne levert autonome endpoint-bescherming middels een enkelvoudige agent die preventie, detectie, respons en opsporingsfunctionaliteit combineert. Het SentinelOne platform is ontwikkeld met het oog op zeer hoog gebruiksgemak en bespaart gebruikers tijd dankzij de inzet van AI om automatisch en in realtime dreigingen binnen het bedrijf en in de cloud te elimineren. Daarnaast is het de enige oplossing die volledig inzicht biedt van edge tot cloud over het hele netwerk. Kijk voor meer informatie op www.sentinelone.com en op @SentinelOne, LinkedIn en Facebook.