Geplaatst door ServiceNow

ServiceNow neemt Era Software over

AMSTERDAM -– ServiceNow heeft vandaag de overname van Era Software aangekondigd. Era Software is een aanbieder van observability en log management-oplossingen. Samen met de acquisitie van Lightstep in 2021, zal Era Software klanten de mogelijkheid bieden van een unified observability-oplossing.
Lees het volledige (Engelstalige) persbericht over de aangekondigde overname hier: https://www.servicenow.com/company/media/press-room/servicenow-to-acquire-era-software.html
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Wisse Kommunikatie, telefoon: 026-4431523 of per e-mail: servicenow@wisse-worldcom.nl.
Over ServiceNow
ServiceNow (NYSE: NOW) laat de wereld van werk beter werken voor mensen. Ons cloudgebaseerde platform en onze oplossingen leveren digitale workflows die zorgen voor geweldige ervaringen en verbetert de productiviteit voor werknemers en de enterprise. Ga voor meer informatie naar: www.servicenow.com.
© 2022 ServiceNow, Inc. All rights reserved. ServiceNow, the ServiceNow logo, Now, and other ServiceNow marks are trademarks and/or registered trademarks of ServiceNow, Inc. in the United States and/or other countries. Other company names, product names, and logos may be trademarks of the respective companies with which they are associated