Industry Wire

Geplaatst door Short Commerce

Short Commerce ontvangt TikTok Agency Partner Badge

Social advertising agency Short Commerce is door TikTok erkend als Agency Partner binnen hun Marketing Partner Programme. Deze badge wordt door TikTok toegekend aan toonaangevende bureaus met bewezen expertise en staat van dienst in het opzetten en optimaliseren van succesvolle TikTok-campagnes.

Als TikTok Agency Partner krijgt Short Commerce toegang tot geavanceerde advertentie tools, exclusieve updates en directe ondersteuning van TikTok, zodat het bureau maximale output en ROI kan behalen voor de merken waar ze voor werken.

Timo van Lingen, co-founder Short Commerce: “Op TikTok gelden andere spelregels dan op andere social platformen: je wint met snelheid, creatie die past bij het platform en strategieën gebouwd op variatie en flexibiliteit. Met die aanpak hebben we de afgelopen drie jaar geweldige resultaten neer kunnen zetten voor de merken waarmee we werken, deze erkenning van TikTok bevestigt dat succes.”

Lars Vogelaar, co-founder Short Commerce: “Dat we nu onderdeel zijn van TikTok’s Marketing Partner Programme bewijst voor mij één ding: met een scherpe visie, geloof in je aanpak en het lef om te doen wat anderen niet doen, onderscheid je je. En dat wordt beloond met deze erkenning. We zijn mega trots op de badge, maar vooral op ons team. Zonder hen stonden we hier nu niet.”

Short Commerce ontwikkelt succesvolle TikTok-campagnes voor merken als New York Pizza, Olivia & Kate, Sophia Mae en Schwarzkopf Professional. Het bureau onderscheidt zich met een content-first aanpak, hoge test- en iteratiesnelheid, focus op performance en strakke meetbaarheid.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht