Geplaatst door SMScity

SMScity.com uitgeroepen tot Website van het Jaar 2009

Dit werd gisteravond bekendgemaakt tijdens een feestelijke uitreiking van De Website van het Jaar verkiezing in Hotel de Goudfazant te Amsterdam.

De Website van het Jaar verkiezing op www.websitevanhetjaar.nl is de grootste internationale People’s Choice Award en wordt jaarlijks georganiseerd door online marktonderzoeksbureau MetrixLab en Emerce. Dit jaar telde de verkiezing bijna 1.4 miljoen stemmen. SMScity werd in de categorie Internet & Telecom verkozen boven websites als KPN.nl, T-Mobile.nl en Bellen.com.

Robin Weesie, CEO SMScity: ‘Wij zijn erg trots dat we dé publieksprijs op online gebied hebben gewonnen. SMScity heeft in de afgelopen jaren een snelle groei meegemaakt en heeft hard gewerkt aan het professionaliseren van de organisatie. Als gevolg daarvan hebben we onder andere een vernieuwde website gelanceerd die wat betreft uitstraling beter past bij onze doelgroep. We kunnen geen betere erkenning voor onze website bedenken dan deze prijs.’

SMScity lanceert begin januari 2010 ook een geheel vernieuwde zakelijke website met tal van SMS toepassingen voor de zakelijke markt.