Smyle (B-Corp) wint SAN Accent Award met ‘Washaway Billboard’ & ‘Snow Billboard’ campagne

Amsterdam, 12 juni 2025 – Smyle heeft een prestigieuze SAN Accent Award in de wacht gesleept in de categorie FMCG. De prijs werd toegekend voor de innovatieve en impactvolle ‘Washaway Billboard / Snow Billboard’ campagne. Zowel de vakjury als het publiek werd geraakt door de creatieve uitvoering en de heldere merkboodschap.
“Campagne is 100% on brand”
De campagne werd ontwikkeld door creatief bureau Fitzroy. Het concept kwam uit de koker van creative director Mischa Schreuder, die het idee pitchte aan Smyle. “We waren direct enthousiast”, zegt oprichter Almar Fernhout. “Het is 100% on brand. Deze campagne laat precies zien waar Smyle voor staat: innovatie, duurzaamheid en het doorbreken van conventies.”
Almar Fernhout, oprichter van Smyle, krijgt de award uit handen van Eva Jinek
De award werd uitgereikt door Eva Jinek, tijdens een feestelijke en sfeervolle avond op het Mediapark in Hilversum. Het evenement bracht de creatieve top van Nederland samen en markeerde een memorabel moment in de jonge geschiedenis van het snelgroeiende Smyle.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.