Geplaatst door Snapchat

Snapchat breidt uit met nieuwe functies voor personalisatie

Onze community van meer dan 800 miljoen mensen gebruikt Snapchat graag om contact te maken met hun vrienden, zich uit te drukken en herinneringen te maken met authentiek leuke content.

Nu voegt Snapchat nieuwe functies toe om nog meer manieren te bieden om creatief te zijn met Snaps, Stories en Spotlights, en om je app te personaliseren zodat je besties altijd op de voorgrond staan.

Met Templates is het maken van video’s en Snaps nog eenvoudiger. Ga naar Herinneringen of ga naar je camerarol, voeg een nummer toe et voila! In mum van tijd heb je de perfecte video om te delen met vrienden en familie.

Niemand wordt graag onderbroken. Als je eerst niet alles in één Snap kwijt kon, geen zorgen – je kunt nu langere video’s maken (tot drie minuten) en langere video’s uploaden (tot vijf minuten) voor Chats, Stories en Spotlight.

Wat je ook wil creëren, binnenkort wordt het nog eenvoudig om onze camera te gebruiken om snel en authentieke snap-shots te maken en je content naar een hoger niveau te tillen met onze bewerkingstools.

Lenzen maken al lang deel uit van onze dagelijkse camera-ervaring. De nieuwe AI-lenzen zorgen voor nieuwe mogelijkheden. We hebben nieuwe geavanceerde AI-lenzen toegevoegd waarmee je met één tik een feestelijk thema kunt kiezen! Binnenkort komen er meer thema’s en stijlen aan, stay tuned!

En, exclusief voor Snapchat+:

Je avatar kan nu poseren naast de Bitmoji van je beste vrienden in jullie vriendschapsprofiel, deze kun je delen in de app.

“Bitmojify” je furry friends! Upload een foto van je huisdier via Snap Map en onze AI-tool maakt automatisch een unieke avatar die naast je blijft staan op de Map.

Over Snapchat
Snap is een technologiebedrijf. Wij geloven dat de camera de grootste kans biedt om de manier waarop mensen leven en communiceren te verbeteren. Snap draagt bij aan menselijke vooruitgang door mensen in staat te stellen zichzelf uit te drukken, in het moment te leven, over de wereld te leren en samen plezier te hebben. De drie kernproducten van het bedrijf zijn Snapchat, een visuele berichtenapp die je relaties met vrienden, familie en de wereld verbetert; Lens Studio, een augmented reality platform dat AR mogelijk maakt op Snapchat en andere diensten; en de AR-bril, Spectacles. Ga voor meer informatie naar snap.com.