Snellere innovatie met nieuwste release Pega Infinity platform
Pegasystems, de marktleider op het gebied van enterprise platforms voor AI-decisioning en workflowautomatisering, lanceert Pega Infinity™ 24.2. Deze nieuwste release heeft verbeterde generatieve AI-mogelijkheden die organisaties helpen de productiviteit te verhogen, sneller te innoveren en de klantbeleving te verbeteren.
“Organisaties willen snel en effectief inspelen op veranderende bedrijfs- en klantbehoeften en zien AI en automatisering als de sleutel tot deze transformatie. Met deze updates kunnen organisaties sneller en efficiënter werken en tegelijkertijd hun klanten een betere ervaring bieden”, aldus Kerim Akgonul, Chief Product Officer van Pega. De updates van Pega Infinity zijn nu beschikbaar voor Pega Cloud™-klanten.
Het bevat updates voor meerdere Pega oplossingen zoals Pega Platform™, Pega Customer Decision Hub™, Pega Customer Service™ en Pega Sales Automation™. Hiermee kunnen organisaties sneller apps ontwikkelen, klantinteracties beter afstemmen en workflows automatiseren met zo min mogelijk handmatige taken. Dit betekent voor medewerkers efficiënter werken.
De belangrijkste nieuwe functies in Pega Platform™ zijn:
• Meer keuze met generatieve AI: Naast OpenAI kunnen klanten nu ook AI-modellen van Amazon Bedrock (AWS) en Vertex AI (Google Cloud) inzetten. Zo kunnen ze het model kiezen dat het beste bij hun bedrijfsbehoeften past.
• Versnelde ontwikkeling met Pega GenAI Blueprint™: Met Pega GenAI Blueprint kunnen ontwikkelaars een applicatieontwerp maken door een idee in gewone taal te beschrijven. De nieuwe versie maakt het mogelijk om deze blauwdrukken te importeren in Pega’s low-code App Studio. Vervolgens genereert het systeem automatisch takenlijsten met exacte stappen die nodig zijn om het ontwerp snel live te brengen.
• Verbeterde gebruikerservaring: Updates in Pega Constellation™ zorgen voor betere toegankelijkheid, prestaties en mobiele ondersteuning.
• Maatwerk GenAI Coaches voor elke toepassing: Met Pega GenAI Coach™ kunnen ontwikkelaars nu AI-gestuurde begeleiding toevoegen aan elke applicatie, afgestemd op verschillende gebruikers en use cases.
Verbeteringen in Pega Customer Decision Hub (CDH) bieden marketeers en datawetenschappers gedetailleerde klantinzichten en betere interacties:
• Betere controle over klantreizen: Marketeers kunnen klantreizen sneller opzetten met kant-en-klare sjablonen, campagnecodes en speciale landingspagina’s voor inzicht in campagnes.
• Sterke brand voice creëren: Met Pega GenAI kunnen gebruikers bestaande content en webpagina’s benutten om een consistente merkidentiteit te waarborgen in alle klantinteracties en next-best-actions.
• Realtime besluitvorming met nieuwe integraties: Integraties met Snowflake en Google BigQuery bieden direct toegang tot klantdata voor snellere en nauwkeurigere beslissingen.
• Nieuwe Pega Message Stream digitale service: Marketeers kunnen nu e-mails direct in Pega CDH versturen, monitoren en optimaliseren, zonder aparte e-mailserviceprovider. Ze krijgen zo beter inzicht in klantvoorkeuren en behoeften.
Pega Customer Service en Pega Sales Automation zijn verbeterd om klanten en medewerkers effectiever te laten werken:
• Betere zelfservice via chat en berichten: Klanten kunnen complexere vragen zelf oplossen via een vernieuwd servicepaneel met snelle toegang tot kennisartikelen en gepersonaliseerde aanbiedingen binnen live chat en virtuele assistenten.
• Nauwkeurige antwoorden op basis van context: Pega GenAI Knowledge Buddy™ in Voice AI & Messaging AI herkent snel de vraag van de klant en genereert automatisch passende antwoorden. Dit vermindert het zoeken naar informatie voor agents.
• Efficiënter virtuele verkoopgesprekken voeren: Pega Sales Automation biedt nu integratie met Microsoft Teams, waardoor verkopers tijdens meetings tips krijgen om deals sneller af te ronden.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.