Geplaatst door Snoobi B.V.

Snoobi introduceert nieuwe mobiele leads-app voor Prospekter

Prospekter is het online tool van Snoobi, waarmee verkoopteams leads van de website gericht kunnen opvolgen. Het programma laat zien welke organisaties de website bezoeken en interesse hebben in aangeboden producten of diensten. Met behulp van leadscores wordt in Prospekter™ een eerste indeling gemaakt van de lauwe en warme leads.

Met de laatste veranderingen in Google Analytics is niet meer te zien welke providers en bedrijven de website hebben bezocht. Met Prospekter Lite is die informatie wel direct beschikbaar op uw smartphone.

Sneller onderweg toegang tot belangrijke verkoopleads
Met de toevoeging van de nieuwe mobiele app Prospekter Lite wordt een volgende stap gezet. Deze app geeft direct snelle toegang tot de belangrijkste bezoekende bedrijven. Verkopers zijn niet altijd in de gelegenheid als ze onderweg zijn om in te loggen en te checken of hun lead of klant de website heeft bezocht. Prospekter Lite maakt dit mogelijk.

Prospekter Lite is er voor iedereen
De app geeft direct toegang tot de lijst met bezoekende bedrijven en deze is afgestemd op de door een klant bepaalde leadscore. Door gebruik te maken van de slimme Snoobi Datafeed technologie is het niet nodig voor iedere verkoper een eigen login aan te maken.
Het enige wat nodig is, is een actieve Snoobi of Prospekter account.

Prospekter Lite is beschikbaar in de Google and Apple app stores, zoeken naar Prospekter Lite of via de links op deze pagina.
Meer informatie over Snoobi en Prospekter is te vinden op: www.snoobi.eu