Geplaatst door HP

Social influencer Claartje Rose lanceert samen met HP persoonlijke video

AMSTELVEEN, 23 november 2017 — Vandaag lanceert Claartje Rose, een van de grootste social influencers van Nederland, een video als ode aan haar moeder en alle mooie herinneringen die ze samen hebben. De video is het resultaat van een samenwerking tussen Claire en HP, en draait om het tastbaar maken van je herinneringen. Die blijven nu nog te vaak verstopt op de smartphone of op social media. De video speelt zich af in Villa Rose in Florence, waar Claire, haar moeder en haar zusje met de HP Sprocket hun mooiste herinneringen tot leven brengen.

#reinventmemories

Claartje Rose, onderneemster en it-girl, vertelt: “Een paar maanden geleden heb ik een HP Sprocket cadeau gekregen. Ik vond het zo’n te gekke gadget dat ik HP zelf heb benaderd voor een samenwerking. Voor mijn werk ben ik eigenlijk constant online bezig en de Sprocket deed mij beseffen dat het gevoel om een foto daadwerkelijk in je handen te hebben bijna niet te evenaren is. Iedereen bewaart z’n foto’s tegenwoordig op een smartphone, maar we doen er verder helemaal niets meer mee en dat is zonde.”

“De gedachten van Claire passen goed bij de doelstellingen van HP. Dit zie je duidelijk terug in de bijna filmische video die we samen met Claire en haar familie hebben gecreëerd. Persoonlijke en waardevolle momenten verdienen het tastbaar te worden gemaakt en daarvoor is de HP Sprocket ideaal. Bij HP willen wij mensen motiveren om hun herinneringen opnieuw te beleven en deze samenwerking laat op een inspirerende manier zien hoe iedereen dit zelf kan doen”, zegt Stefan Vermeul, Marketing Manager bij HP.

De HP Sprocket is een zakformaat fotoprinter waarmee altijd en overal de leukste foto’s geprint, geplakt en gedeeld kunnen worden. Zo blijven favoriete foto’s niet verstopt op smartphones of social media en maak je het moment nog specialer. En geniet je er langer en vaker van. Het is het perfecte accessoire voor elk festival, dagje uit en elke vakantie. De foto’s worden via een bluetoothverbinding met je smartphone afgedrukt op 5 x 7,6 cm formaat. Met de HP Sprocket app (iOS en Android) geef je foto’s snel en makkelijk een persoonlijke touch met een eigen tekst, lijst, filter of augmented reality.

De HP Sprocket is verkrijgbaar in het wit met rosé-gouden accenten, zwart met zilveren accenten en in het rood met zilveren accenten. Bij de Sprocket krijg je een pakket van 10 HP ZINK fotopapieren. Kik hier voor meer informatie over de Sprocket.

Deze campagne wordt op social media gedeeld onder de hashtag #reinventmemories.

High res afbeelding van de campagne en de HP Sprocket kun je hier vinden.

OVER HP NEDERLAND

HP Inc. creëert technologie die het leven voor iedereen beter maakt. Altijd en overal. Met ons portfolio van printers, pc’s, mobiele apparaten, oplossingen en diensten, creëren wij belevingen die indruk maken. Meer informatie over HP (NYSE: HPQ) is beschikbaar op www.hp.nl.

Neem bij vragen contact op met: