Industry Wire

Geplaatst door Jalt

Social media gamification campagne Landal GreenParks volledig op ugc en influencercontent

Digital agency Jalt ontwikkelde de campagne ‘Landal Zomergeluk’ voor Landal GreenParks. Dit is de eerste social media campagne van Landal die volledig op basis van user generated- en influencercontent is gemaakt.

Op het platform ontdeklandal.nl delen gasten hun bijzondere ervaringen op een van de 85 parken. ‘Deze unieke ervaringen zijn vaak zo mooi dat je ze graag aan een brede doelgroep wilt laten zien’ aldus Simone Lopulisa Online en social media Landal GreenParks. De social media campagne is gericht op inspiratie. En die inspiratie komt vaak van gasten. In de campagne test je welk type vakantieganger jij bent.  Door de game te spelen maak je kans op een heerlijk verblijf op een van de vakantieparken van Landal GreenParks.

Met een activatiecampagne wordt de diversiteit van Landal GreenParks op een vernieuwende manier onder de aandacht gebracht, vakantiebelevingen van bestaande gasten inspireren  nieuwe gasten bij het maken van nieuwe vakantieplannen.

 

Over Landal GreenParks

Landal beheert en exploiteert 85 vakantieparken in Nederland, België, Duitsland, Denemarken, het Verenigd Koninkrijk, Oostenrijk, Zwitserland, Tsjechië en Hongarije met in totaal circa 13.700 vakantieaccommodaties. Daarnaast beschikt Landal over 1.450 campingplaatsen. Op jaarbasis realiseren 2,5 miljoen gasten 12,8 miljoen overnachtingen. Op de parken en de diverse kantoorlocaties werken ca. 3.500 medewerkers.

Landal GreenParks maakt deel uit van Wyndham Destination Network. Lees meer op www.landal.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht