Industry Wire

Geplaatst door BuddyBuy

Socialmedia-platform BuddyBuy geselecteerd door Tickethour.com en BrandScreen Interactive

BuddyBuy is door de Tickethour Group en BrandScreen Interactive geselecteerd als platform om promoties en marketing- en salescampagnes via diverse socialmediakanalen vanuit één geïntegreerde omgeving in te zetten.

BrandScreen Interactive is een gezamenlijk initiatief van Inqubative, specialist in nieuwe media video-architectuur, en een aantal gerenommeerde mondiale aanbieders van digital signage-oplossingen.

Tickethour Group is een internationale organisatie die de verkoop van tickets verzorgt voor onder andere concerten, sport- en culturele evenementen en theatervoorstellingen in Griekenland, Verenigd Koninkrijk, Noorwegen, Saudi-Arabië en Nederland.

Beide organisaties zijn van mening dat zij via het socialmedia-platform BuddyBuy hun respectievelijke acties en aanbiedingen op een uiterst effectieve manier via social media kunnen verspreiden. De campagnes worden ook opgepakt door diverse zoekmachines. Verder kunnen de bedrijven met BuddyBuy hun boodschap consistent overbrengen en het resultaat in detail meetbaar maken.

Volgens Stefanos Kakarantzas, CEO van Tickethour Group, kan BuddyBuy in de landen waar Tickethour actief is de promotie van evenementen via social media op een snelle en effectieve manier ondersteunen. “Acties zijn eenvoudig aan te maken en de resultaten zijn duidelijk meetbaar. Groot voordeel is dat BuddyBuy niet gebonden is aan bijvoorbeeld Facebook, maar breed inzetbaar is via alle gangbare social media zoals Twitter, Google+ en niet te vergeten e-mail.”
Tickethour Group kiest voor BuddyBuy als partner voor socialmedia-applicaties omdat door inzet van het platform het onderscheidend vermogen van Tickethour-oplossingen verder wordt versterkt. Het stelt Tickethour nog beter in staat om zich aan te passen aan de organisatie van de gebruiker en niet omgekeerd. Daarnaast wordt gebruik gemaakt van de laatste technologische ontwikkelingen op het gebied van E-commerce, Mobile Phone ticketing, Print@home tickets, Facebook.

“De koppeling met BuddyBuy is voor BrandScreen Interactive van groot belang”, stelt John Goedegebuure, woordvoerder van BrandScreen Interactive, “omdat wij hierdoor aan onze zakelijke klanten op eenvoudige wijze een additioneel middel bieden waardoor zij hun return on investment aanzienlijk kunnen vergroten. De merkbeleving voor de consument is dankzij de diverse toepassingen die BrandScreen Interactive biedt, zowel in tijd als plaats grootschalig uit te breiden waardoor onze digitale schermen het de facto startpunt van de ‘customer journey’ worden. Meerdere online/offline strategieën en campagnes kunnen worden ontwikkeld en vanwege de integratie met BuddyBuy kunnen wij die interactie via de social media nog verder ondersteunen en uitbreiden.”

BuddyBuy voor effectieve acties
“De inzet van BuddyBuy door Tickethour en BrandScreen onderstreept het volwassen worden van social media als verkoopkanaal”, stelt Michel de Beer, namens BuddyBuy. “De inzet van BuddyBuy is praktisch onbegrensd. Het maken, beheren en volgen van je promoties is eenvoudig en veilig dankzij de managementtool. Via het dashboard is goed te volgen welke vouchers zijn uitgegeven en of die vouchers ook daadwerkelijk worden gebruikt. En er is weinig tijd nodig om BuddyBuy voor je te laten werken!”

BuddyBuy – Vloeieind 12- 5094 CK- Lage Mierde – Nederland,
Voor meer informatie: http://www.buddybuy.eu/nl/contact/

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht