Geplaatst door Signify

Software update Philips Hue Play HDMI Sync Box, nu met spraakbesturing, HDR10+/Dolby Vision-ondersteuning

Eindhoven, Nederland – Met de nieuwste software-update verrijkt Signify de Philips Hue Play HDMI Sync Box met nog meer functionaliteit dan de eerder aangekondigde spraakbesturing en infrarood afstandsbediening. De sync box ondersteunt nu ook HDR10+/Dolby Vision* voor compatibele TV’s.

Geniet van HDR10+/Dolby Vision met surround verlichting

Vanaf nu kunt u genieten van  een surround verlichtingseffect van uw Philips Hue lampen, ook wanneer u Dolby Vision of HDR10+ content op uw compatibele TV bekijkt. Perfect synchroon met wat u op het scherm ziet. Na de installatie van de software-update via de Hue Sync mobiele app kan u meteen genieten van een echte home cinema- of gaming-ervaring. De volledige lijst met geschikte televisies en HDMI-apparaten vindt u hier: www.meethue.com/syncboxsupport

“Synchroniseer mijn verlichting”

Met popcorn in de ene hand en een drankje in de andere, bent u helemaal klaar om uw persoonlijke surround verlichting te activeren. Vraag Alexa, Google Assistant of Siri om u te helpen! De nieuwste software-update voegt spraakbesturing toe aan de Philips Hue Play HDMI Sync Box – bij de lancering enkel in het Engels. Hiermee kunnen gebruikers de sync box in- of uitschakelen, de lichtsynchronisatie starten of stoppen, overschakelen van audio naar gaming of videomodus en zelfs HDMI-kanalen wisselen met een eenvoudige spraakopdracht.

Geniet van het leven met afstandsbediening

De Philips Hue Play HDMI Sync Box kan nu ook reageren op uw standaard infrarood TV afstandsbediening of de Harmony universele afstandsbediening. Via de Hue Sync mobiele app, configureert u uw sync box om te reageren op een willekeurige knop op uw afstandsbediening. Hierdoor kunt u bijvoorbeeld vlot schakelen tussen meerdere HDMI-apparaten of de Sync Box in- of uitschakelen.

Hoe installeert u de software-update?

De update installeren is eenvoudig: volg gewoon de stappen in het instellingenmenu van uw Hue Sync mobiele app en u kunt meteen genieten van de nieuwe mogelijkheden!

* Dolby, Dolby Vision en het symbool met dubbele D zijn handelsmerken van Dolby Laboratories.

** Google is een handelsmerk van Google LLC

Over Philips Hue:

Philips Hue is de wereldleider in slimme verlichting. Met zijn assortiment slimme LED-lampen, verlichtingsarmaturen, sensoren en slimme schakelaars brengt Philips Hue slimme verlichting in het dagelijks leven. Met het slimme verlichtingssysteem bepaalt u de sfeer met prachtige kleuren en lichtscènes, stelt u handige timers en routines in om u veiliger te voelen in uw omgeving, gebruikt u het beste licht voor uw dagelijkse activiteiten en maakt u het leven zoveel makkelijker.

Ga voor meer informatie naar www.meethue.com. Volg ons op onze sociale kanalen om steeds op de hoogte te blijven: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Pinterest.

Over Signify

Signify (Euronext: LIGHT) is de wereldwijde marktleider in verlichting voor professionals en consumenten en verlichting voor het Internet der Dingen. Onze Philips-producten, Interact geconnecteerde verlichtingssystemen en datagestuurde diensten zorgen voor bedrijfswaarde en transformeren het leven in huizen, gebouwen en publieke ruimten. In 2019 realiseerden we een omzet van EUR 6,2 miljard met ongeveer 38.000 medewerkers in meer dan 70 landen. We ontsluiten het buitengewone potentieel van licht voor een beter leven en een betere wereld. We zijn al drie jaar op rij uitgeroepen tot Industry Leader in de Dow Jones Sustainability Index. Nieuws van Signify is te vinden in de Newsroom, op Twitter, op LinkedIn en op Instagram. Informatie voor beleggers is te vinden op de pagina Investor Relations.