Softwarebedrijf FieldBuddy trekt nieuwe Content Marketeer aan

Amsterdam, 15 maart 2018 – Het Amsterdamse softwarebedrijf heeft Judith Janse (24, foto) aangesteld als Content Marketeer. FieldBuddy ontwikkelt een complete field service oplossing die bedrijven helpt om slimmer en effectiever te werken. De digitale werkbon oplossing zorgt ervoor dat servicebedrijven geen administratieve rompslomp meer kennen. Met de komst van Janse wil FieldBuddy de online zichtbaarheid vergroten door inzet van content, social media, SEO, SEA en PR.
Janse is als Content Marketeer verantwoordelijk voor online en offline zichtbaarheid voor FieldBuddy door content creatie, zoals blogs, social media berichten en nieuwsbrieven. Zij was eerder in dienst als PR consultant bij Creative Venue PR en heeft ervaring met content marketing, mediarelaties en (lokale) PR voor zakelijke dienstverleners en foodbedrijven.
FieldBuddy is een product van IT consultancy Intigris en heeft als missie om bedrijven slimmer te laten werken door gebruik te maken van informatie technologieën. FieldBuddy bestaat sinds 2013 en is de laatste jaren fors gegroeid. Naast klanten in het MKB werkt FieldBuddy voor grote bedrijven als Feenstra (Nuon) en Fudura (Enexis). De mobiele app van FieldBuddy biedt een complete fieldservice oplossing voor de automatisering van binnen- en buitendienst.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.