Geplaatst door FieldBuddy

Solid Finance Ventures investeert in softwarebedrijf FieldBuddy

Amsterdam, 4 oktober 2017 – Solid Finance Ventures heeft een investering gedaan in het Amsterdamse softwarebedrijf FieldBuddy. Het bedrijf ontwikkelde een Salesforce gebaseerde field service oplossing die bedrijven helpt om slimmer en effectiever te werken. FieldBuddy bestaat sinds 2013 en heeft in vier jaar tijd een aanzienlijk klantenbestand opgebouwd in binnen- en buitenland. De IT scale-up zal de investering gebruiken om nog meer groei te realiseren, onder meer door verdere productontwikkeling en een sterkere inzet op marketing en sales.
Naast klanten in het MKB werkt FieldBuddy voor grote bedrijven als Feenstra (Nuon) en Fudura (Enexis). Opdrachtgevers bevinden zich naast Nederland, in België, de UK en de Verenigde Staten. David Bego, partner Solid Finance Ventures: “We hebben in FieldBuddy geïnvesteerd omdat het slimme en gedreven ondernemers zijn én we geloven in het product. Wij zien volop mogelijkheden voor groei, er is een grote markt die profijt kan hebben bij deze software oplossing.”
Hans Nieuwenhuis, directeur FieldBuddy: “Deze investering betekent voor ons een impuls aan de productontwikkeling van FieldBuddy, meer focus op marketing- en salesactiviteiten en een uitbreiding in medewerkers om aan onze groei tegemoet te komen.”
FieldBuddy is een product van IT consultancy Intigris en sinds 2010 Salesforce partner. Als gevolg van de groei van het bedrijf, heeft FieldBuddy vanaf 18 september zijn intrek genomen in een nieuwe kantoorruimte in het Kraanspoor gebouw op het NDSM-terrein in Amsterdam.