Solliciteren bij Nedap op Lowlands

Solliciteren op Lowlands? Ja dus. Het kan bij Nedap, een bedrijf dat anders is dan (bijna) alle anderen. Nedap geeft technisch talent met festivalervaring dit jaar de kans om een sollicitatiegesprek te voeren op Lowlands.

Backstage solliciteren
Nedap stimuleert ondernemerschap en eigenzinnigheid. Niks corporate harnas; Nedap medewerkers staan ook lekker op Lowlands. Authenticiteit, eigenzinnigheid, betrokkenheid en korte lijnen; dat zijn de belangrijkste kenmerken van Nedap. Nedap creëert, leidt en innoveert. En daarom geeft Nedap technisch talent met festivalervaring dit jaar de kans om te solliciteren op Lowlands.
De dresscode voor dat sollicitatiegesprek? Die is flexibel. Net als de vacature. Nedap zoekt betrokken, eigenzinnige en creatieve software developers. Nee, niet zo maar software developers. Alleen de beste. En met festivalervaring graag.

Onder sollicitanten geeft Nedap twee kaarten voor Lowlands weg. Dus wie de komende tijd bij Nedap solliciteert, kan straks zomaar backstage op Lowlands tegenover CEO Ruben Wegman zitten.

Nedap op Lowlands
De aanwezigheid van Nedap op Lowlands gaat verder dan sollicitatiegesprekken. Want ook dit jaar schiet Nedap festivalbezoekers te hulp met slimme technologie om herinneringen te maken en te registreren onder het mom “the memories: the good, the bad, the ugly”. Vorig jaar meldden zich maar liefst bijna 12.000 Lowlandsbezoekers voor het gratis polsbandje voorzien van een RFID chip. Nedap deelt deze bandjes, die zijn bedacht en ontwikkeld door een club van jonge medewerkers, dit jaar opnieuw uit.
De polsbandjes houden met slimme technologie bij waar je bent, met wie je bent en naar welke optredens je gaat. Zo wordt door in te checken bij de verschillende artiesten, automatisch een Spotify playlist aangemaakt, zodat je het festivalsfeertje naderhand gemakkelijk thuis kunt oproepen. Ondertussen leggen de fototeams jou en je vrienden vast, helpt de friend finder je om je vrienden terug te vinden en kunnen foto’s automatisch aan een facebook account worden gelinkt.
Naderhand wordt alles in een compleet en persoonlijk festivalreport gegoten dat na Lowlands per email wordt verstuurd. Kortom: technology that matters. Vorig jaar werd maar liefst 114.493 keer ingecheckt met het felbegeerde bandje.

Bandjes zijn verkrijgbaar via www.nedapatlowlands.nl of op Nedap’s Memory Meeting Point op Lowlands.