Geplaatst door 404SPONSORING

Sponsor met je 404 pagina een goed doel

De reden waarom een 404 pagina, een niet gevonden pagina verschijnt, loopt sterk uiteen. Iemand heeft een pagina bewaard die er niet meer is of typt het adres verkeerd in. Een verwijzing is niet goed overgenomen in een e-mail bericht of er staat een link naar de verwijderde pagina op een andere site.
Wat de reden ook is, de pagina is vaak doelloos. De eigenaar van een site weet niet van het bestaan of is zich niet bewust van het belang van een 404 pagina. Hierdoor wordt er geen goede service verleend aan de bezoeker. Een contact-moment gaat verloren.
404SPONSORING hoopt hierin verandering te brengen. We willen gratis een fraai vormgegeven 404 pagina ter beschikking stellen en hieraan een goed doel naar keuze verbinden.
Bijvoorbeeld:?Oeps! Dat ging fout! Weet je wat er ook fout gaat? In Nederland zijn er zo’n 1.300 mensen die wachten op een donornier. Klik op de bovenste afbeelding om hier iets aan te doen. Of maak een keuze uit het menu aan de zijkant
Om dit doel te bereiken is er op www.404sponsoring.info meer over dit initiatief te lezen. De site wordt geleidelijk uitgebreid op basis van de volgende fasen:
(1) introductie / oproep maken 404 pagina’s
(2) vergroting aanbod 404 pagina’s (aandacht voor inhoud en vormgeving
(3) implementatie 404 pagina’s (aandacht voor de opzet / functie en distributie van 404 pagina’s)
(4) van website naar portal / community voor goede doelen, eigenaren sites en makers 404 pagina’s.

Noot redactie:
404SPONSORING is (nog) geen bedrijf, maar een persoonlijk initiatief.