SPOTONVISION en Demandbase bundelen krachten om B2B-bedrijven te versterken met account-based marketing
Londen-Amsterdam, [14 Nov 2024] – SPOTONVISION, een toonaangevend B2B-marketingbureau uit Amsterdam, kondigt met veel enthousiasme een strategisch partnerschap aan met Demandbase, dé leider op het gebied van account-based go-to-market (GTM) voor B2B-bedrijven. Samen bieden ze een geavanceerd GTM-platform met data-gedreven marketinginzichten, en een nieuwe standaard voor B2B-marketing.
De samenwerking levert oplossingen voor B2B-bedrijven. Met het krachtige Demandbase One GTM-platform kan SPOTONVISION marketing- en salesteams nu nog beter helpen om de juiste accounts te vinden, connecties te maken, en deals sneller te sluiten, wat groei en omzet een flinke boost geeft.
“We zijn heel enthousiast om samen te werken met het Demandbase-team,” zegt Shimon Ben Ayoun, CEO van SPOTONVISION. “Dit partnerschap laat zien dat we ons inzetten om onze klanten de meest geavanceerde oplossingen te bieden. Met Demandbase One zijn we ervan overtuigd dat we bedrijven door heel Europa kunnen helpen om hun ABM-strategie en campagnes naar een hoger niveau te tillen.”
Demandbase helpt GTM-teams om de juiste klanten, op het juiste moment, met de juiste boodschap te bereiken. Door de mogelijkheden van Demandbase te combineren met SPOTONVISION’s expertise in B2B-marketing, geeft deze samenwerking klanten de tools en strategische support die ze nodig hebben om succesvol te zijn in de concurrerende markt van vandaag.
“We zijn enthousiast om onze aanwezigheid in Europa te vergroten via het partnerschap met SPOTONVISION,” zegt Paul Gibson, SVP International bij Demandbase. “Samen willen we B2B-bedrijven helpen om teams te versterken, groei te stimuleren en elke stap te laten tellen.”
Dit partnerschap ondersteunt de missie van SPOTONVISION om voorop te blijven lopen in B2B-marketinginnovatie en waarde te bieden aan klanten via strategische samenwerkingen. Het bedrijf werkt met enkele van de meest ambitieuze B2B-merken ter wereld aan het opbouwen van langdurige klantrelaties.
Met Demandbase One kunnen de klanten van SPOTONVISION rekenen op een nog effectievere manier om waardevolle accounts te identificeren en te ontwikkelen, zodat ze weloverwogen marketingbeslissingen kunnen nemen en hun impact kunnen maximaliseren.
Over SPOTONVISION
In 2006 inspireerde het gebrek aan een strategie-gedreven, geïntegreerde B2B-aanpak ons, Shimon Ben Ayoun en Ingrid Archer – twee marketeers aan de klantzijde – om onze banen op te zeggen. En zo lanceerden we SPOTONVISION, het eerste puur B2B-bureau van Nederland. Sindsdien hebben we een team opgebouwd dat de grenzen van B2B verlegt, in Europa en daarbuiten. We helpen grote merken en ambitieuze scale-ups, die zijn uitgegroeid tot langdurige klanten.
Overstappen van ad-hoc tactieken naar langetermijnrelaties is de toekomst voor B2B. Het is B2B-tijd. Tijd om kortetermijndenken te elimineren en ons te richten op langetermijngroei. Tijd om afscheid te nemen van silo’s en samen te werken met sales en marketing als route naar succes. Tijd om te vergeten dat B2B alleen om logisch denken draait en meer creativiteit in te zetten die emoties aanspreekt. Wij zijn SPOTONVISION en wij brengen B2B verder.
www.spotonvision.com
SPOTONVISION media contact
Ingrid Archer
ingrid@spotonvision.com
Over Demandbase
Demandbase is hét toonaangevende account-based GTM-platform voor B2B-bedrijven. Hiermee kunnen ze de juiste klanten op het juiste moment, met de juiste boodschap, vinden en bereiken. Met een geïntegreerd overzicht van intent data, AI-gedreven inzichten en duidelijke, actiegerichte aanbevelingen kunnen GTM-teams volledig op elkaar afgestemd en met vertrouwen aan de slag. Duizenden bedrijven vertrouwen op Demandbase om hun omzet te maximaliseren, verspilling te minimaliseren en hun data- en technologiestacks te consolideren – allemaal binnen één platform.
www.demandbase.com.
Demandbase Media Contact
Kristin Hege
PR@demandbase.com
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.