Geplaatst door Spring IT

Spring IT lanceert toegankelijke narrowcastingsoftware Butler.tv

Zwolle, 30 april 2018 – Iedereen moet gebruik kunnen maken van narrowcasting, vinden Maarten Mensink en Jan Kolk van softwarebedrijf Spring IT. Daarom ontwikkelden zij Butler.tv. Een gebruiksvriendelijke softwareoplossing, waarmee je eenvoudig digital signage kanalen creëert en beheert.

“We zien dat nog maar weinig bedrijven (optimaal) gebruik maken van narrowcasting. Dat is het gevolg van slecht werkende soft- en hardware en dure abonnementen”, vertelt Maarten Mensink. “Daar willen wij met Butler.tv verandering in brengen.”

Vanaf tien euro per maand kunnen gebruikers gericht communiceren met hun doelgroep. Via beeldschermen worden klanten en werknemers voorzien van relevante visuele content. Denk hierbij bijvoorbeeld aan aanbiedingen, productinformatie, wachttijden, KPI’s, verjaardagen, vacatures en welkomstberichten. De software stelt een scala aan content-elementen beschikbaar, waarmee de gebruiker in een paar muisklikken zijn eigen kanaal kan samenstellen.

Lancering gratis bètaversie

Vorige week lanceerde Spring IT de bètaversie van Butler.tv. De komende maanden blijft de software dan ook flink in ontwikkeling. Mensink vertelt: “De naam van ons product staat symbool voor onze bedrijfsdoelstelling. Net als een butler willen wij onze klanten een optimale ervaring bieden. Daarom zijn wij achter de schermen druk bezig om de software nog doelgerichter en gebruiksvriendelijker te maken.”

De twee eigenaren hebben al diverse ideeën over hoe ze Butler.tv naar een hoger niveau gaan tillen. “Binnenkort zal Butler.tv niet alleen communiceren, maar ook de interactie aangaan met je doelgroep”, vertelt Jan Kolk enthousiast. “Naast interactiviteit staat ook meetbaarheid op de agenda. Met de gemeten data kunnen gebruikers hun digital signage campagnes gericht optimaliseren.”

Tijdens de bètafase mag er gratis gebruik worden gemaakt van de software. Kijk op www.butler.tv voor meer informatie.

Over Spring IT

Softwarebedrijf Spring IT past innovatieve technologieën toe in haar eigen producten, zodat zij haar klanten goed kan informeren en begeleiden in het gebruik van deze technieken.