Industry Wire

Geplaatst door Sqillzer

Sqillzer en Beeckestijn strijden tegen het tekort aan digital marketeers

 

Sqillzer is recent het traineeship digital marketing expert gestart voor het versneld doorontwikkelen van aanstormend talent tot digital marketing expert. Met dit traineeship biedt Sqillzer bedrijven een oplossing voor de toenemende schaarste onder digital marketeers op de arbeidsmarkt. 

Robert Smit, oprichter Sqillzer “Vanuit Sqillzer zetten wij o.a. de NIMA onlinemarketingtoets voor studenten in en hebben hiermee een uniek zicht op de talenten. Samen met Beeckestijn Business School hebben wij een programma ontwikkelt dat deze young professionals een extra ‘Boost’ geeft. Gedurende het traineeship van een jaar ontwikkelen de trainees zich binnen bedrijven in versneld tempo tot volwaardig digital marketeer.”

Hans Molenaar, directeur Beeckestijn ” Doel van Beeckestijn is het ontwikkelen en aanbieden van kortdurende hoogwaardige opleidingen waarbij de opgedane kennis direct in de praktijk kan worden ingezet. Wij hebben voor dit traineeship een intensief programma van modules, E-learnings, intervisie, personal coaching, events en clinics samengesteld waarmee we de trainees binnen één jaar transformeren tot digital marketing expert.”

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht