Industry Wire

Geplaatst door FinDock

StepOrange kondigt rebranding naar FinDock aan

StepOrange, ’s werelds toonaangevende Customer Payment Management-platform op Salesforce, heeft vandaag de rebranding van het bedrijf naar FinDock aangekondigd.

Omdat veranderingen en innovaties in betalingen snel worden gelanceerd, is er een brede behoefte voor organisaties om zich aan te passen aan nieuwe betalingsproviders en betaalmethoden. Deze wijzigingen hebben een nieuwe toekomst voor betalingsverwerking ontgrendeld: Customer Payment Management (CPM).

CPM is een oplossing om de betalingsinteracties van een bedrijf met huidige en potentiële klanten te beheren. Het maakt gebruik van data-analyse over de geschiedenis van klanten met een bedrijf om van elke betaling een persoonlijke ervaring met klanten te maken, met name gericht op klantbehoud en uiteindelijk het stimuleren van omzetgroei.

“FinDock is de laatste keuze voor betalingstechnologie die elke Salesforce-klant ooit hoeft te maken.”
– Bas Visser, oprichter en CEO FinDock

Over FinDock
FinDock combineert de ondersteuning van traditionele offline bank betalingsprocessen, online Payment Services Providers en nieuwe FinTech-mogelijkheden in een enkel platform, native gebouwd op Salesforce. Bedrijven kunnen eenvoudig hun favoriete payment providers docken en hun services activeren in Salesforce. Naarmate de betaalmarkt verandert, zal FinDock dat ook doen. Hiermee kunnen bedrijven hun toekomstige favoriete payment providers koppelen en activeren zonder zich zorgen te hoeven maken over de technische impact op hun Salesforce-architectuur en bedrijfsprocessen. FinDock stelt bedrijven in staat zich aan te passen aan elke verandering in de toekomst van de betalingsverwerking.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht