Industry Wire

Geplaatst door The Media Nanny

STËLZ lanceert ‘Diamond STËLZ’, een nationale zoektocht met als hoofdprijs een jaar lang toegang tot meer dan 35 Nederlandse festivals en €10.000 spending money

De unieke Diamond STËLZ wordt naar de ruimte gelanceerd en landt op 9 april op een nu nog onbekende locatie. Wie aan de hand van diverse hints de landingslocatie weet te ontrafelen, maakt kans op een onvergetelijke zomer op de bekendste festivals van Nederland.

Om het nu al memorabele festivalseizoen op een bijzondere manier af te trappen, start Nederlands populairste hard seltzer merk STËLZ een zoektocht naar de Diamond STËLZ die naar de ruimte geschoten wordt. Iedereen die ouder is dan 18 jaar kan zich via www.diamondstelz.nl aanmelden om op de hoogte te blijven van hints waarmee zij de Diamond STËLZ landingslocatie kunnen ontrafelen. Wie dit lukt, ontvangt een toegangsticket met plus 1 voor de officiële landingsparty op 9 april en maakt kans op de geweldige hoofdprijs: een jaar lang toegang tot meer dan 35 van de bekendste festivals in Nederland samen met een vriend(in) en krijgt daar bovenop €10.000 spending money voor een onvergetelijke ervaring.

Dat festivalliefhebbers niet meer kunnen wachten tot het festivalseizoen eindelijk begint mag duidelijk zijn. Een groot aantal van de evenementen is al volledig uitverkocht en de laatste kaarten vliegen in rap tempo over de toonbank. De winnaar van de Diamond STËLZ heeft hier echter geen last van – met de bijzondere prijs hoeft diegene namelijk geen feestje te missen. Om de winnaar een geweldige zomer te bieden slaat STËLZ de handen ineen met ID&T Groep, die festivals zoals Mysteryland, Defqon.1 Weekend Festival en Awakenings organiseert, en This Is Life Music Group, de organisatie achter onder andere Paaspop, Solar Weekend Festival en Wish Outdoor. Met in totaal meer dan 50 dagen om door te brengen op Nederlands grootste festivals, belooft het voor de winnaar een nu al ongeëvenaard festivalseizoen te worden.

Glenn Cornelisse, co-founder van STËLZ: “Het idee van de Diamond STËLZ komt voort uit de unieke samenwerking die we hebben met onze festivalpartners ID&T Groep en This Is Life Music Group, die ons de kans geven om deze unieke prijs weg te geven. STËLZ staat voor genieten, feesten en nieuwe dingen ervaren. Wij kunnen niet wachten om de prijs te overhandigen aan de gelukkige winnaar op de landingsparty en hiermee het festivalseizoen af te trappen. De winnaar gaat een geweldig jaar tegemoet.”

Martijn van Dalen, CCO van ID&T Groep: “We zijn ontzettend blij dat we het leven weer kunnen vieren en dat we met de creativiteit en innovatie van het STËLZ team deze unieke Diamond STËLZ actie lanceren om zo het nu al legendarische festivalseizoen samen af te trappen. Erg gaaf om een actie te kunnen opzetten waar zo veel van onze events aan meedoen om zo de ultieme festival experience te kunnen aanbieden.”

Joop Soree, CEO van This Is Life Music Group: “Na 2 jaar mogen we eindelijk weer bezoekers op onze evenementen ontvangen en samen met deze fantastische STËLZ actie mogen we iemand de zomer van zijn of haar leven gaan bezorgen. Wij kunnen niet wachten op een onvergetelijke zomer!”

Monica Geuze, ambassadeur van STËLZ: “Ik ben ontzettend trots om deel uit te mogen maken van deze geweldige actie. De winnaar staat een ongekende zomer te wachten met de leukste feestjes van Nederland!”

Iedereen van 18 jaar en ouder die kans wil maken op een onvergetelijke festivalzomer kan zich vanaf vandaag aanmelden voor de Diamond STËLZ zoektocht via www.diamondstelz.nl.

Alle spelvoorwaarden zijn te vinden op www.diamondstelz.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht