Geplaatst door StoreShippers

StoreShippers breidt haar Ship-from-Store netwerk uit naar Ierland

Het Amsterdamse technologiebedrijf StoreShippers, dat duurzame ship-from-store logistiek voor retail biedt, breidt haar diensten uit naar Ierland en is daarmee in 7 Europese landen actief.

StoreShippers biedt op dit moment al ship-from-store diensten in +150 steden in Nederland, België, Duitsland, UK, Spanje en Frankrijk. Komend kwartaal komen daar nog diverse landen bij.

Co-Founder Pieter Paul van den Hoven “StoreShippers richt zich op grote nationale en internationale retailers met winkels in meerdere steden en landen, die een internationaal logistiek netwerk nodig hebben om hun ship-from-store strategie uit te kunnen voeren. Door Brexit is verzenden naar Ierland, ingewikkeld, langzaam en duur geworden. Door de winkel in te zetten kunnen we dezelfde bezorgen tegen fors lagere kosten”.

In samenwerking met lokale partners zorgt StoreShippers voor een duurzame collectie en same-day bezorging van online orders met fietskoeriers en elektrische vervoermiddelen, direct vanuit de winkel bij de consument.

-Einde persbericht-

Maak kennis met StoreShippers:

StoreShippers biedt duurzame ship-from-store delivery diensten in een groot aantal landen en steden in samenwerking met fietskoeriers en andere milieuvriendelijke koeriers over de hele wereld. Het is de missie van StoreShippers om een wereldwijd duurzaam ship-from-store-netwerk op te bouwen om ecommerce sneller, slimmer en schoner te maken.