Industry Wire

Geplaatst door STROOM

STROOM in een nieuw jasje: nieuwe look, dezelfde energie!

Media- en performancebureau STROOM is in een nieuw jasje gestoken:
nieuwe look, dezelfde energie!

Na de integratie van de mediabureaus M2|OC en STROOM afgelopen zomer, is nu ook de nieuwe visuele identiteit gereed. De energie zit er goed in; het bureau werd viermaal achtereen verkozen tot Beste Mediabureau door zowel MT1000 als FONK en heeft zojuist de bestaande 12 jaar lange samenwerking met Stichting DierenLot verlengd. Zusterbureaus Modern Citizens en Brand Potential werden ingeschakeld voor het realiseren van de nieuwe visuele identiteit.

Integratie afgerond
De integratie stelt STROOM in staat een bredere en betere dienstverlening aan te bieden. De performance en e-commerce specialisten vormen samen met de consultants een uitgebalanceerd team voor elke soort klant, klein of groot. Het bureau bestaat in totaal uit 90 mediaspecialisten met kantoren in Amsterdam en Rotterdam. Deze nieuwe samenstelling van meerdere disciplines vroeg om een aanpassing van de huisstijl. Meer Digital, meer van deze tijd, maar wel bij haar kern blijvend: een bureau met energie voor groei.

Mediacommerce: eerste in de categorie
Veel merken bereiken momenteel een groeiplafond, waarbij een extra media investering afnemende meeropbrengsten oplevert qua bereik en omzet. Het nieuwe STROOM richt zich op duurzame groei via Mediacommerce: een datagedreven aanpak maakt merk- en performance media-investeringen accountable, waarbij het business resultaat leidend is.
Met deze nieuwe look weerspiegelen we onze identiteit als media- en performancebureau ‘nieuwe stijl’. Kijk op www.stroom.com voor onze nieuwe look & feel.

Het bureau wordt geleid door Samantha Catsburg (CEO), voorheen Managing Director van STROOM. Catsburg werkt nauw samen met Chief Client Officer Lars Vink (voorheen Managing Director van M2|OC).

“Onze driver Mediacommerce komt in deze identiteit beter tot zijn recht. We zijn blij met een heldere en nieuwe website met de juiste mix van services, mensen, nieuws en cases. Veel dank aan onze zusterbureaus Modern Citizens en Brand Potential voor het helpen realiseren van de nieuwe visuele identiteit” – Samantha Catsburg, CEO STROOM

Portfolio
STROOM werkt voor nationale en internationale A-merken zoals ENGIE, Nintendo, DPG, Hero, Omoda, Univé, Amazon Ring, Dé VakantieDiscounter, Maxi-Cosi, Blokker,
Delta Fiber, BSH, Dille & Kamille, AFAS software, PwC, Playmobil, Makro en Bike Totaal.

———————————

———————————-

Over Candid
Wij zijn Candid. We creëren de volgende generatie van een wereldwijd full-service marketing- en communicatiegroep, gevestigd in Amsterdam, Rotterdam, Antwerpen en Londen. Door complexiteit te verminderen met behulp van connected tech en AI, zijn wij de eerste speler die echt de silo’s in onze industrie doorbreekt.
Als platform stellen we onze gespecialiseerde bureaus in staat om zich te concentreren op waar ze het beste in zijn: het individueel en collectief creëren van betekenisvolle en authentieke marketing- en communicatieoplossingen die groei stimuleren voor hun klanten en hun merken. Als platform voegen we onze disciplines niet samen, maar ontwikkelen we drie pijlers van toegewijde gespecialiseerde bureaus die georganiseerd zijn rond Brand, Comms en Media.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht