Geplaatst door Mobiel.nl

Studentmobiel is vanaf nu Mobiel.nl

LEIDSCHENDAM, 20160305 — Studentmobiel gaat verder onder de naam Mobiel.nl. Het bedrijf wijzigt per 5 maart haar naam om een grotere doelgroep aan te spreken.

Studentmobiel, actief sinds 2000, is een online verkooppunt van mobiele abonnementen en telefoons. Met maar liefst 1,5 miljoen klanten is het bedrijf intussen uitgegroeid tot de grootste onafhankelijke speler in de Nederlandse telecommarkt. Om te verduidelijken dat iedereen – en niet alleen studenten – er een mobiel abonnement kan afsluiten of verlengen, wordt de naam gewijzigd naar Mobiel.nl.

De nieuwe naam en de bijbehorende nieuwe huisstijl zullen geleidelijk worden geïntroduceerd. Op deze manier kunnen klanten wennen aan de naamswijziging. “We hebben veel loyale klanten die erg tevreden zijn met onze service. Voor deze klanten willen we benadrukken dat we nog steeds hetzelfde bedrijf zijn, met dezelfde service en hetzelfde voordeel voor iedereen”, zegt eigenaar Thomas Borsboom.

Ondanks dat er aan het beleid van Mobiel.nl niets verandert, heeft het bedrijf wel degelijk nieuwe ambities. “Ons ultieme doel is dat iedereen in Nederland, die op zoek is naar een mobiel abonnement of toestel, eerst aan Mobiel.nl denkt.”