Studio Dorien Franken wordt het designbureau voor Poké Perfect

Poké Perfect brengt design van alle marketing en communicatie onder bij Studio Dorien Franken
De snelgroeiende franchiseformule Poké Perfect brengt vanaf 1 oktober alle design-activiteiten voor marketing en communicatie onder bij Studio Dorien Franken.
Studio Dorien Franken startte de samenwerking met Poké Perfect in 2021. Dat leidde tot het redesign van onder andere alle verpakkingsmaterialen, menukaarten en uitingen binnen de vestigingen. Ook ontwikkelde Franken templates voor lokale marketing activatie via het platform Marvia.
Met de missie van Poké Perfect om bij te dragen aan CO2-uitstoot vermindering voegde het merk in 2022 klimaat labels toe aan hun gerechten, een duurzame stap die Franken op design & consultancy gebied begeleidde. Met deze samenwerking werd de keuze om alles onder te brengen bij één partij bevestigd.
Studio Dorien Franken (voorheen Studio Designtree) richt zich vanaf 2021 volledig op het werken met merken die zich inzetten voor verandering. Zo werkt(e) ze voor onder andere Greenpeace International, AVROTROS, Nationale Nederlanden en NOPalm Ingrediënts. Franken: “Poké Perfect is de ideale klant. Ze staan open staan voor designoplossingen die de organisatie slimmer, efficiënter én effectiever laat werken.”
Poké Perfect heeft op dit moment veertien vestigingen in Nederland. Quinta Witzel, oprichter Poké Perfect: “De groei die we doormaken vraagt om een bureau dat meedenkt en vooruitdenkt. We kiezen voor Studio Dorien Franken omdat haar communicatie helder en to-the-point is, ze met haar professionaliteit de meest uitdagende projecten moeiteloos aanpakt en haar enthousiasme naadloos aansluit bij die van Poké Perfect.”
Studio Dorien Franken: www.studiodorienfranken.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.