Industry Wire

Geplaatst door Yourzine, the online marketing company

Style your Window: samenwerking Luxaflex® en Yourzine

Style your Window
De online campagne Style your Window is een actiesite met twee ingangen: anderen inspireren, of geïnspireerd raken door anderen. De site biedt een podium waar de bezoeker online de eigen ramen kan bekleden. Dit gebeurt aan de hand van fotokeuze of foto-upload. In de foto kan de bezoeker een Luxaflex® product naar keuze plaatsen in het eigen raam. De raambekleding is vervolgens geheel naar eigen inzicht aan te passen op gebied van ondermeer lichtinval, kleur en energiebesparing. Sla je de creatie op dan is deze terug te vinden voor anderen die op zoek zijn naar inspiratie. Dit kan desgewenst tot op postcodeniveau. Bovendien ontstaat met het opslaan direct een waarheidsgetrouw beeld van hoe de gekozen raambekleding er bij je thuis uitziet en de dealer heeft met de coupon/creatie een helder beeld van waar de interesse bij de geinteresseerde ligt.
Delen: Social
Met de eigen creatie kan maandelijks € 2.500,- aan Luxaflex® producten gewonnen worden. Effectief delen is dus van groot belang. Dit delen kan op meerdere manieren, maar in de actiesite worden aanzetten gegeven tot de tell-a-friend, twitter, hyves en facebook.
Wie doet Wat?
De grootschalige campagne is het vertrekpunt van wat een duurzame samenwerking gaat worden. Luxaflex®, onderdeel van de Hunter Douglas groep, heeft zich ten doel gesteld online nog meer aanwezig te zijn. Daarvoor kiest zij voor Yourzine. Reden? Ruud Bekendam, Manager Luxaflex® Europe zegt hierover: ‘Relevante referentieprojecten, dealer involvement, kwantitatief en creatief conversie management hebben de doorslag gegeven om samen met Yourzine verder te gaan. Dat gecombineerd met een overtuigende drive en de bereidheid om het belang en daarmee het succes te delen.’ Die online aanwezigheid vertaalt zich momenteel in de actie site waarin meetbaar de ‘offline’ koppeling naar de duizenden inspiration en gallery dealers geïntegreerd is.
Maximaal
Om Luxaflex® maximaal te kunnen faciliteren koos Yourzine voor benadering vanuit twee invalshoeken; scenariomarketing middels e-mail en resultaatgerichte creatie in de vorm van het online concept, ontwikkeld door PRIKKELS!. Het creatieve label binnen Yourzine. Het resultaat? Yourzine en PR!KKELS verzorgden concept, uitvoering, strategie en effectbewaking van de campagne www.styleyourwindow.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht