Geplaatst door tado°

tado° introduceert Authorised Seller Program voor selectieve distributie

tado° versterkt zijn hoge niveau van kwaliteitsborging en klanttevredenheid met het nieuwe Authorized Seller Program om de hoogwaardige end-to-end klantervaring te blijven bieden

Amsterdam, 27 oktober 2021tado°, een van de Europese leiders op het gebied van intelligent klimaatbeheer voor woningen, heeft zijn distributiepartners ondergebracht in één programma. De producten uit het tado°-ecosysteem zullen via een nieuw tado° programma voor geautoriseerde verkopers worden aangeboden, wat een hoger niveau van kwaliteitsborging en end-to-end klantenservice garandeert.

Vanaf deze maand worden alle tado°-producten aangeboden en verkocht door geautoriseerde verkooppartners, speciaal gekozen vanwege hun hoge kwaliteitsniveau en klantervaring.

Met een community van meer dan 1,5 miljoen aangesloten apparaten, begint de klanttevredenheid op het moment van aankoop, bij geselecteerde verkopers, distributeurs en oplossingen van hoge kwaliteit. “Een hoog niveau van klanttevredenheid is iets waar tado° trots op is en dit programma voor geautoriseerde verkopers zal die belofte aan onze klanten versterken”, aldus Arne Pelzer, Head of Global Consumer Sales.

“tado° is trots op intelligent klimaatbeheer voor woningen en het bouwen aan een betere toekomst. Met dit programma zorgen we ervoor dat de klantervaring tijdens het kopen van producten via ons selectieve distributienetwerk van hetzelfde niveau is als de ervaring die klanten ervaren bij het openen van de doos tot de installatie en het verdere gebruik”, zegt Toon Bouten, CEO van tado°.

Alle verkooppartners waar tado° reeds mee samenwerkte, zijn goedgekeurd in het tado°-programma voor geautoriseerde verkopers. Voor niet-geautoriseerde verkooppartners behoudt tado° het recht om actief juridische stappen te ondernemen tegen de verkoop en distributie van haar producten en diensten en dit te verbieden.

Over tado°
tado°, opgericht in 2011 in München, is marktleider in intelligent klimaatbeheer voor woningen. Met zijn slimme thermostaten voor verwarming en koeling werkt tado° als klimaatassistent met Skills zoals Geolocatie, Aanpassing aan Weersvoorspellingen, Open Raam Detectie, Klimaatcomfort en meer. Met circa 200 werknemers verandert tado° de manier waarop thuis energie wordt verbruikt: tado° staat voor meer comfort, meer besparingen en meer welzijn. www.tado.com