Talpa aan de slag voor TuneIn
Talpa Media Solutions gaat per 1 april 2022 als exclusieve salespartner in Nederland aan de slag voor TuneIn. TuneIn is de toonaangevende digitale distributiepartner voor vele radiozenders. Luisteraars zijn via TuneIn in staat om via connected devices zoals smart speakers, digitale autoradio’s en andere geluidsapparatuur met een internetconnectie naar radiostations in Nederland en de rest van de wereld te luisteren. Talpa Media Solutions gaat de verkoop van de digitale audiospots voor TuneIn in Nederland verzorgen.
Allard Ruyl, CEO Talpa Media Solutions: ‘Talpa Media Solutions vergroot met deze samenwerking haar bereik in het digitale audio domein. Dit betekent concreet dat er meer luisteraars bereikt kunnen worden en dat Talpa Media Solutions in staat is om adverteerders en bureaus n g beter te bedienen in dit snelgroeiende advertentiedomein’.
Voor klanten betekent dit dat het miljoenen bereik van TuneIn per 1 april ingekocht kan worden via Talpa Media Solutions. Adverteerders kunnen hierbij gebruik maken van alle bekende targetting mogelijkheden zoals de kenmerken tijd, regio en demografisch. Adverteren in audio wordt op deze manier nog relevanter en effectiever.
Richard Stern, CEO TuneIn: ‘De combinatie van TuneIn’s wereldwijde technologieplatform en hyper-lokale live audioprogrammering is wat de TuneIn-dienst zo uniek maakt. Onze samenwerking met Talpa Network markeert een belangrijke stap voorwaarts in onze gecombineerde inspanningen om Nederlandse luisteraars te verblijden’.
Talpa Media Solutions zal haar klanten informeren over de inkoopmogelijkheden via de bekende communicatiekanalen. Wil je alvast meer informatie hebben? Neem dan contact op met jouw contactpersoon bij Talpa Media Solutions.
Over Talpa Network
Talpa Network is de onderneming waarbinnen John de Mol zijn (multi)media-activiteiten heeft ondergebracht. Talpa Network bestaat uit de onderdelen Video (o.m. SBS6, Net5, Veronica, SBS9, KIJK, TV538), Audio (o.m. 538, Sky Radio, Veronica, Radio 10 en JUKE), Social (o.m. StukTV en Gierige Gasten), LINDA. en de eCommerce divisie (o.m. VakantieVeilingen en Actievandedag) en Events. Deze onderdelen worden ondersteund door Media Solutions & het Bureau. Met dit netwerk is het Nederlandse multimediabedrijf meer dan relevant voor de consument en de adverteerder. John de Mol is de bedenker van een aantal wereldwijde blockbuster formats, zoals Big Brother, Deal or No Deal en The Voice. Voor laatstgenoemde show ontving hij vier Emmy Awards.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.