Industry Wire

Geplaatst door Taskforce™

Taskforce™ sleept 12 nominaties in de wacht bij eerste deelname aan de Dutch Search Awards

Het performance marketingbureau Taskforce™ heeft dit jaar 12 nominaties ontvangen bij de Dutch Search Awards 2025 , en dat bij de allereerste deelname van het bureau.

De nominaties beslaan uiteenlopende categorieën, waaronder Best Shopping Campaign, Best PPC Automation, Best Use of Data en Best E-commerce Campaign. Daarmee wordt Taskforce erkend voor de manier waarop het data, strategie en creativiteit combineert om e-commercegroei structureel te versnellen.

“Twee jaar geleden was Taskforce niet meer dan een idee aan de eettafel,” zegt Ruben Runneboom, mede-oprichter van Taskforce. “We wilden iets anders bouwen , een collectief dat staat voor kwaliteit, strategische diepgang en een scherpe innovatieve rand. Deze nominaties bevestigen dat we de juiste kant op gaan.”

De aanpak van Taskforce™ richt zich op datagedreven marketingstrategieën waarin technologie, creativiteit en bedrijfsdoelstellingen samenkomen.

Met deze aanpak helpt het bureau merken om structureel en winstgevend te groeien, met transparantie, strategie en kwaliteit als vaste pijlers.

“Onze ambitie is om een vaandeldrager in de branche te zijn,” vervolgt Runneboom. “We willen laten zien dat performance marketing niet alleen meetbaar, maar ook creatief en strategisch kan zijn. Deze erkenning motiveert ons om die lat verder te blijven verhogen.”

De Dutch Search Awards 2025 worden op 12 december uitgereikt in Utrecht. Taskforce is genomineerd met campagnes voor meerdere vooraanstaande e-commerce­merken.

Over Taskforce™
Taskforce™ is een remote-first performance marketingcollectief dat merken helpt duurzaam en winstgevend te groeien. Het team combineert data, strategie en creativiteit om campagnes te bouwen die verder gaan dan kanalen of algoritmes met focus op structurele business impact.

Door slimme automatisering, feed management en strategische inzet van media ontwikkelt Taskforce marketingoplossingen die schaalbaar, meetbaar en winstgericht zijn.

Met een scherpe innovatie­drang en hoge kwaliteitsstandaard wil Taskforce een vaandeldrager zijn binnen de performance-industrie.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht