Geplaatst door Deployteq

Team ITG voert samen met CanopyDeploy brand refresh door om focus op tech kracht bij te zetten

Zeist, 16 november 2022 – Team ITG heeft in combinatie met zijn software CanopyDeploy een nieuwe groeistrategie onthuld. Het martech bedrijf gaat samen met zijn marketing automation software verder onder één naam: Deployteq. Daarbij hoort een vernieuwd logo, geüpdatet kleurenpalet en een krachtigere identiteit als onderdeel van een brand refresh. Het team, onder leiding van Sjuul van der Leeuw, verstevigt hierdoor de positionering van het in-house ontworpen en gebouwde platform en de bijbehorende services.

“Na succesvolle jaren waarin we het aantal gebruikers en de functionaliteiten van ons marketing automation platform hebben laten groeien, is het tijd voor de volgende groeifase. Samen met onze CRM consultants, platform experts en al onze partners gaan we onze software de aankomende jaren naar een nog hoger niveau tillen. Daarom brengen we de Team ITG en CanopyDeploy branding samen onder één naam en één logo: Deployteq. Ik ben enorm enthousiast over dit nieuwe design wat de ambitie en successen die we dagelijks met onze klanten bereiken uitstraalt. De nieuwe en frisse look en feel, past bij onze krachtige positionering en focus.” – Sjuul van der Leeuw, CEO Deployteq.

Team ITG en CanopyDeploy hebben verschillende updates omtrent de merkidentiteit doorgevoerd, waaronder een nieuw strak logo, geüpdatet kleurenpalet en een krachtigere tone of voice. Deze updates weerspiegelen de huidige focus op tech, en de toevoeging van speels en modern kleurgebruik en gradients verwijzen naar het belang van creativiteit in lijn met de tagline van voorheen CanopyDeploy – nu Deployteq: Simplify. Automate. Create.

“We hebben deze updates aan onze branding doorgevoerd om Deployteq meer in lijn te brengen met onze tech-achtergrond en tegelijkertijd dichter naar onze (internationale) doelgroep te brengen. De combinatie van ons platform en ons team van dedicated service experts, stelt onze klanten in staat om hun marketing automation naar een hoger niveau te tillen. We hebben daarvoor krachtige, minimalistische en inclusieve content vol zelfvertrouwen gebruikt om ons bedrijf nog beter te positioneren.” aldus Sjuul van der Leeuw.

“We weten dat gebruikers van ons Deployteq platform ambassadeurs zijn vanwege de gebruiksvriendelijkheid en uitgebreide functionaliteiten. Naast de brand refresh investeren en innoveren we nog meer in ons platform in de vorm van onder andere extra kanalen, geoptimaliseerde UX/UI, analytics features en geavanceerdere transactionele emailflows.” licht Sjuul van der Leeuw toe.

“Deze refresh komt voort uit onze focus op innovatie, groei en de mensen achter de tech. Zij zijn dan ook enorm enthousiast over het delen van de vernieuwde identiteit met de rest van de wereld. Neem contact op met onze Marketing Director paulinebuil@deployteq.com als je hier meer over wil weten.”

Over Deployteq
Deployteq is opgericht in 1999. Met het hoofdkantoor in Huis ter Heide en werknemers verdeeld over kantoren in Europa, de UK, de VS en Nieuw Zeeland transformeert Deployteq de manier waarop global en lokale brands hun marketing doen. Deployteq is de softwareleverancier en marketingpartner van klanten zoals Transavia, Wehkamp, Achmea en Ziggo.

Deployteq is een ambitieus SaaS marketing automation platform met in-house ondersteunende services. Met deze SaaS-oplossing optimaliseren global brands uit verschillende industrieën de efficiëntie en effectiviteit van hun omnichannel marketing.